احداث پارک ساحلی و گردشگری در رامهرمز

فرشیدفرجی /خورنا:نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خبرازاحداث پارک ساحلی و گردشگری در رامهرمزداد.

به گزارش خورنا اقبال محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگاررامپرس در رامهرمز اظهار کرد: با توجه به موقعیت خوب رامهرمز از لحاظ ایجاد محیط‌های گردشگری و توانمندی‌های این شهرستان می‌توان با همکاری مسؤولان استانی و شهری، محیط‌های تفریحی خوبی برای مردم ایجاد کرد.

وی ادامه داد: با نظر به مواصلاتی بودن این شهر و اتصال آن به چند استان، حاشیه رودخانه علا رامهرمز بستر مناسبی برای توسعه گردشگری و جذب گردشگر است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظر به درخواست شهرداری رامهرمز و تأکید بر ایجاد فضای سبز، استخر روباز، سالن‌های ورزشی، مجتمع تفریحی و گردشگری در حاشیه رودخانه علا، امید است که این طرح هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

وی افزود: قبلاً نیز پیگیری‌هایی از سوی شهرداری صورت گرفته و موافقت اولیه واگذاری اخذ شده است که نیاز به پیگیری مجدد دارد.

محمدیان ضمن تأکید بر همکاری مسؤولان استانی اذعان داشت: خواستار همکاری بیشتر اداره منابع آب‌های زیرزمینی و اداره منابع طبیعی و سایر دستگاه‌های مرتبط هستیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس در پایان گفت: در همین رابطه برای تأمین منابع مالی و واگذاری قطعی زمین مکاتبه کتبی با استاندار و اخذ موافقت صورت گرفته است و امیدواریم با همکاری‌های مسؤولان استان بتوانیم کلنگ احداث این طرح مهم را به‌زودی به زمین بزنیم.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس به نام خدا سلام و عرض ادب واقعا همه مشکلات شهر ما درست شده به همت دوستان و فقط مشکل شهرستان یه پارک جنگلی بود که انشالله حل میشه... بدبختی ما اینه که فقط میتونیم شعار بدیم و بس... مشکلات و بدبختی های مردم و شهرستان دیده نمیشه فکر کنم البته شاید مشکل ما با پارک درست شد!!!