برگزاری مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه آزاد ایذه

خورنا – خورنا – محمد گودرزی / این مراسم با حضور دکتر لک ریاست دانشگاه خوزستان، دکتر زرین آبادی ریس دبیرخانه هیات امنا این دانشگاه، حجه الاسلام سیدکمال موسوی امام جمعه ایذه وتنی چند از مسولین محلی برگزار شد

izeh-news

در ابتدا مراسم دکتر درویشپور به ارائه عملکرد دوسال ونیم گذشته این دانشگاه پرداخت.

سپس دکتر کمالی به ارائه سخنانی پرداخت داد وافزود:

دانشگاهی که من امروز پس از رنج سال “سی” بر کرسی رهبری آن قرار خواهم گرفت محصول رنج های فراوانی است که علی پورها، فرخ پی ها، زنگنه ها، برکت ها، خدمتگزارها، مالملی ها، امانی ها برای اعتلای آنها خون دل ها خورده اند و این نشست صمیمی برای قدر دانی از آخرین آنها دکتر محمد وفا درویش پور بر پا شده است.

خوشحالم در هر آنچه که امروز به عنوان حاصل تلاش و کوشش محسوب می شود دستی بر آتش داشته ام و فقط تماشاچی ای مبهوت نبوده ام.در تمام دوران خدمت به برد برد فکر کرده ام نه به باخت باخت.خوشحالم که عظمت خود را در کوچکی هیچ فردی ندیدم.معتقدم موفقیت و سر بلندی دانشگاه ایذه موفقیت و سر بلندی دانشگاه ازاد استان است.

از اعتماد و توجه ویژه سرور ارجمندم جناب مهندس خادمی نماینده محترم مردم شهرستانهای ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی بسیار سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم پاسخ این اعتماد ایشان را بدهم.

همچنین از اساتید عزیزم جناب آقای دکتر لک و جناب آقای دکتر ذرین ابادی که بنده را به عنوان یکی از خدمتگزاران خود پذیرفته اند تشکر می کنم.من خودم را ایذه ای می دانم و اعتمادی که به من شده مسولیت مرا بیشتر کرده است.

من با دردها و زخمهای کوچک اما درد آور آشنا هستم و برای برطرف کردن آنها تلاش خواهم کرد و با اساتید، کارکنان خالص همراه، و برای حل مشکلات هر چند کوچک اما مهم و پیگیری آنها آماده هستم و از نظر همه ی دوستان استفاده خواهم کرد.

-تلاش خواهم کرد قانونمندی و نظم و انضباط اداری را در سر لوحه کار خود قرار دهم.

-تلاش نخواهم کرد تا عمارتی نو بسازم بلکه تلاش خواهم کرد خشتی بر عمارت بلند دانشگاه نهم تا بر عظمتش بیفزایم.

-تلاش می کنم تا تکالیف معین شده برای دانشگاه از طرف سازمان مرکزی، دانشگاه ازاد استان و سند چشم انداز دانشگاه را به بهترین شکل ممکن اجرا نمایم.

می کوشم تا پیشرفت و توسعه علمی را بیش از پیش بر پایه های اخلاقی و دینی استوار کنم و وظیفه اساسی دانشگاه را تقویت “عقلانیت توام با تعهد” یا “تربیت عالم متعهد” بدانم و الزامات سازمانی مربوط را برای تحقق آن فراهم نمایم.

-تلاش میکنم در این دوره از مدیریت کسانی در تیم مدیریتی دانشگاه در اولویت قرار گیرند که دغدغه کافی برای ارتقاء منزلت دانشگاه و دانشگاهیان داشته باشند.

-اصول اخلاق حرفه ای یا دانشگاهی را سخت محترم شمرده و بر رعایت آنها تاکید خواهیم داشت و بطور موثر آنرا در نظام ارتقا اعضای هیات علمی دانشگاه دخالت خواهم داد.

-بر اصول عدالت سازمانی و پاسخگویی تاکید خواهم کرد و نسبت به رعایت آن در سطوح مختلف مدیریت دانشگاه حساس خواهم بود.

-ارتباطات و همکاریهای بین سازمانی خود را در سطوح و خارجی تقویت خواهم کرد و در مجامع تصمیم گیری مربوط در استان و مرکز حضور پررنگ تری خواهیم یافت.

-به جد درصدد بازنگری رویکردها و شیوه های مدیریتی در حوزه های مختلف و همچنین نوسازی روشها، تکنیک ها و تکنولوژی های آموزش دانشگاه بر خواهم آمد.

-برای ایجاد فضای نشاط و امید در دانشگاه و راغب کردن دانشگاهیان به فعالیت های داوطلبانه فرهنگی و اجتماعی کوشش کرده و برنامه های نوینی را برای تقویت نشاط روحی و معنوی در دانشگاه تدارک خواهیم دید.

در پایان مقدم مهمانان ارجمند به ویژه سرور ارجمند جناب دکتر لک رییس دانشگاه ازاد اسلامی استان خوزستان، همکاران دانشگاهی و غیر دانشگاهی و دانشجویان عزیز را گرامی می دارم و از اینکه بنده را لایق و شایسته دانشگاه را برای حضور در این جلسه پذیرفتید صمیمانه تشکر می کنم.

به سهم خودم از تلاش ها و زحمات همکار ارجمند جناب آقای دکتر درویش پور در دانشگاه ازاد اسلامی ایذه تشکر می کنم و از تجارب ارزشمند ایشان برای اداره بهتر دانشگاه بهره خواهم گرفت.سلامتی،شادابی و نشاط بیش از پیش ایشان و تمامی مدیران ایشان و شما عزیزان را آرزومندم.

چنین می خواهیم و چنین می اندیشیم.

سپس سیدکمال موسوی، دکتر کمالی را از شخصیتی فرهنگی دانست وانتصاب وی را ، تبریک گفت وخواهان استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری در اداره دانشگاه آزاد ایذه بویژه حوزه فرهنگی این دانشگاه شد

در قسمت بعدی این مراسم دکتر زرین آبادی هم به ارائه سخنانی پرداختند

در پایان مراسم حکم ریاست دانشگاه توسط دکتر لک قرائت وتحویل دکتر کمالی گردید

همچنین لوح سپاس نامه به دکتر درویشپور اهدا شد