خبرنگاران مسجدسلیمان تجلیل شدند/ تصاویر

میثاق حاجتی| خورنا –در سالروز تجلیل از اهالی خبر و رسانه، نشست خبری با حضور خبرنگاران فعال حوزه مسجدسلیمان و اندیکا به میزبانی مدیر عامل سد و نیروگاه مسجدسلیمان جناب مهندس حمید صالحی برگزار گردید .

قبل از آغاز این نشست بازدیدی توسط مدیر روابط عمومی این مجموعه برای خبرنگاران به منظور آشنایی هرچه بهتر و بیشتر با عملکرد سد و نیروگاه مسجدسلیمان به عنوان یک مخزن آبی و تولید انرژی ترتیب داده شد که هدف آن آشنایی هرچه بیشتر خبرنگاران با کار کرد و عملکرد این مجموعه بود.

IMG-20160812-WA0005

IMG-20160812-WA0006

در این نشست گرم و صمیمی مدیر عامل سد و نیروگاه مسجدسلیمان سید حمید صالحی با اشاره به نقش اهالی رسانه در آگاهی رسانی به آحاد مردم و اطلاع رسانی در پوشش مسائل خبری یاد آور شد که خبرنگاران چشمان بیدار جامعه هستند که می توانند بر جامعه و فرهنگ مردم اثر گذار باشند.

IMG-20160812-WA0008

 

وی خاطر نشان کرد که در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های پیشرفته در امر دست یابی سریع به اطلاعات و منابع مفید خبری، کسب اطلاعات و منابع موثق بسیار دشوار و در عین حال بسیار ضروری و یک نیاز مبرم بشری است.

مدیر عامل سد و نیروگاه مسجدسلیمان در ابتدای سخنان خود با اشاره به علاقمند بودن برای به چالش کشیدن خود در امور بهربرداری سد و نیروگاه مسجدسلیمان عنوان نمود که امیدوار است که این جلسه به صورت پرسش و پاسخ باشد تا اطلاعاتی مفید در اختیار اصحاب رسانه در باب حوزه عملکردی خود قرار دهد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به قرآن کریم و سخنان خداوند در باب قسم به قلم بیان نمود که رسالت خبرنگاری جایگاه ویژه ای دارد و از آنجایی که خبرنگاران سهم بسیار عمده ای در انتقال صحیح و حفظ و نشر اطلاعات خبری دارند این نشان از جایگاه ویژه خبرنگاری و اصحاب رسانه و قلم در نزد خداوند میباشد.

سید حمید صالحی همچنین افزود که ۱۷مردادماه سالروز شهادت محمود سارمی است که روز خبرنگار نامگذاری گردیده، وی ضمن اظهار امیدواری نمود، که خبرنگاران بتوانند حلقه اتصال و پل ارتباطی بین مردم و مسوولان باشند و بدانند که امانت دار ودیعه الهی هستند که قداست این قلم و عرصه خبر و خبر رسانی را مقدس و کار یک خبرنگار را تا مادامی که در مسیر حق و حقیقت باشد را منزه نگاه می دارد.

IMG-20160812-WA0004

مدیر عامل سد و نیروگاه مسجدسلیمان همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد که برای اولین بار در سد و نیروگاه مسجدسلیمان فاز چهارم این نیروگاه توسط توانمندان صنعت داخلی و بومی مورد بازسازی مجدد و اورهال قرار گرفت، که این خود نشان از توجه ویژه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی و استفاده از افراد مجرب و توانمندان صنعت داخلی کشور میباشد.

IMG-20160812-WA0007

در این نشست خبری تعدادی از خبرنگاران با پرسش از سید حمید صالحی در مورد عملکرد سد و نیروگاه مسجدسلیمان و صنعت بهربرداری و تولید انرژی با دیدگاه های سازنده ی مدیر عامل سد و نیروگاه مسجدسلیمان و رویکرد وزارت آب و نیرو بیشتر اشنا گردیدند.

IMG-20160812-WA0003

صالحی با اشاره به دقدقه های خود به عنوان یک مسول در صنعت بهربرداری منابع آبی کشور و تولید انرژی یاد آور شد که یکی از دغدغه های بنده استفاده صحیح و مناسب از منابع آبی کشور و منابع انرژی است که همین جا از مردم شریف و اگاه کشور استدعا می نمایم که در استحصال و مصرف این منابع خدادادی صرفه جویی بیشتری را مبذول فرمایند.

در انتهای این نشست خبری از خبرنگاران شهرستان مسجدسلیمان و اندیکا با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمده.