آخرین خبر از اراضی وقفی رامشیر

خورنا – در جلسه ای با حضور فرماندار آخرین راهکارها جهت حل مشکل وقفی بودن اراضی رامشیر بررسی شد.

به گزارش خورنا، سعید فیوضی فرماندار رامشیر در جلسه رفع مشکل اراضی موقوفه این شهرستان اظهار داشت :  پیگیری های اداری و جلسات صورت گرفته در خصوص رفع این مشکل و یا انجام فرایند تبدیل به احسن، طی چندین سال گذشته و در چند مرحله از طریق فرمانداری و مراجع دیگر دنبال شده ولی متاسفانه تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است .

فیوضی در این جلسه که با حضور جنادله ،دادیار و نماینده دادگستری شهرستان، جمعی از مدیران دستگاههای مرتبط و معتمدین شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد گفت : این جلسه در راستای مصوبه شورای اداری شهرستان و جهت بررسی آخرین راهکارها جهت حل مشکل وقفی بودن اراضی رامشیر برگزار می شود.

فرماندار رامشیر در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه با افشار نیا مدیرکل دادگستری استان در خصوص رفع این مشکل  به بیان خلاصه و جمع بندی  آخرین اقدامات انجام شده در خصوص رفع مشکل وقفی بودن پرداخت .

جنادله نماینده دادگستری شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به سابقه طولانی مکاتبات و پیگیری ها اظهار داشت :  با توجه مراجعات مکرر و اعتراض چندین ساله شهروندان رامشیری به نظر می رسد پیگیری از طریق مراجع قضایی و ارائه مدارک محکمه پسند از سوی طرفین می تواند راهکار مناسبی یرای حل مشکل چندین ساله شهرستان باشد.

در ادامه حاج آقای کلانتر و معتمدین شهرستان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان بر پیگیری راه اندازی اداره ثبت اسناد و املاک رامشیر و همچنین معرفی وکلای مجرب جهت پیگیری حقوقی مشکل وقفی بودن اراضی شهرستان تاکید شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *