استارت مدافع ایذه ای برای بازگشت به مستطیل سبز

خورنا – مهرزاد سلحشور مدافع ایذه ای تیم فوتبال جوانان نفت اهواز که در نیم فصل دوم فصل گذشته در لیگ برتر جوانان ایران ار ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شدیدی شد پس از عمل جراحی و پشت سر گذاشتن مراحل درمانی خود تمرینات خود را از سر گرفت.

IMG-20160811-WA0002

مهرزاد سلحشور با بیان اینکه دوران سخت و طاقت فرسای را پشت سرگذاشتم افزود: هنوز آن صحنه پاره شدن رباط صلیبی ام در ذهنم است و وقتی بهش فکر میکنم اشک از چشمانم سرازیر می شود. اما خدا را شکر با پیگیری های آقای میرزاخانی سرپرست دلسوز و آقای کرد سرمربی ارزشمند تیم نفت عمل موفقیت آمیزی داشتم.

مدافع آینده دار فوتبال خوزستان در ادامه افزود: بعد از سپری کردن دوران نقاهت، شرایط تمرین کردن را به دست آوردم و انشاالله ظرف چند روز آینده می توانم تمرینات فشرده را انجام دهم .

کاپیتان سابق انشان پارس ایذه با تقدیر مجدد از آقایان میرزاخانی و سیروس کرد افزود: هر چه قدر از این عزیزان و دکتر جراح تشکر کنم باز هم کم گفتم چرا که با روحیه دادن و برطرف کردن مشکلاتم از سوی این عزیزان شرایط اولیه را به دست آوردم گرچه با تغییر شرایط سنی چاره ای جزء ترک تیم جوانان نفت را ندارم اما انشالله روزی بتوانم دوباره افتخار شاگرد آقای میرزاخانی و سیروس خان کرد را داشته باشم .

مهرزاد سلحشور مدافع توانمند فصل گذشته تیم فوتبال جوانان نفت اهواز در پایان در مورد آینده فوتبالی خود گفت : طی صحبت های که آقای بیگلری با آقایان طبیبی سرمربی کاربلد و طاهری سرپرست امید نفت داشتند مقرر شد بعد از اینکه سلامت کامل و شرایط حضور در تمرینات گروهی را به دست آوردم در تمرینات این تیم شرکت خواهم کرد .