بازدید فرمانده لشکر ولیعصر (عج) خوزستان از وضعیت کشاورزی چوئبده

خورنا –

بازدید فرمانده لشکر ولیعصر (عج) خوزستان از وضعیت کشاورزی چوئبده

سردار حسن شاهوار پور فرمانده لشکر ولیعصر (عج) خوزستان به دنبال انجام عملیات لایروبی که توسط این ارگان در چوئبده با نظارت کارشناسان جهاد کشاورزی انجام میشود، از وضعیت کشاورزی چوئبده بازدید کرد و گفت: در سال ۹۵ که به فرموده مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل می‌باشد باید تلاش مضاعف کنیم تا اقتصاد مقاومتی را فراگیر کنیم.
وی افزود: در مجموعه سپاه طرح هایی هست که توسعه تولیدات بومی مثل تولید مرغ خانگی، ماهی، تولید محصولات کشاورزی و تولیداتی که بتواند در رقابت با واردات خودش را در عرصه اقتصاد نشان بدهد، که انجام این کار را به جد دنبال می کنیم.
فرمانده لشکر ولیعصر (عج) همچنین در زمینه ارائه تسهیلات به کشاورزان در مورد صنایع کوچک جانبی گفت: کشاورزانی که برای توسعه فعالیت خود در عرصه کشاورزی و همراستا با اقتصاد مقاومتی در مورد صنایع جانبی کوچک مثل بسته بندی سبزی، خرما و … نیاز به تسهیلات دارند درخواست خود را به سپاه آبادان ارائه نمایند.
سردار شاهوارپور گفت: یک بخش دیگر از اهداف ما رفع بیکاری است ، تلاش می کنیم تا انشاالله بتوانیم با این برنامه ها در این زمینه گام های مهم و اثر بخشی برداریم.
همچنین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان تداوم همکاری جهاد کشاورزی و سپاه را منشا حرکت های مثبت در منطقه خواند و ادامه داد: در حال حاضر و با همکاری سپاه حضرت ولیعصر اجرای عملیات لایروبی به مقدار ۳۰ کیلومتر در منطقه چوئبده در حال اجرا می‌باشد.
ناجی شهیب زاده این اقدامات را در راستای فراگیر شدن اقتصاد مقاومتی در منطقه خواند و گفت: تنها راه برون رفت آبادان از مشکلات اقتصادی و بیکاری توجه ویژه به بخش کشاورزی میباشد.
در این بازدید که سرهنگ عساکره؛فرمانده سپاه آبادان، مسئولین مدیریت جهاد کشاورزی آبادان، رئیس شورای شهر چوئبده و کشاورزان فعال منطقه هم حضور داشتند مشکلات پیش روی توسعه کشاورزی در چوئبده مورد مورد بررسی قرار گرفت.