اتفاقی نو در کارنامه مربی برتر پایه فوتبال ایران/ جادری از بم شروع کرد

فیروز بیگلری| خورنا  محمود جادری سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال امید فولاد خوزستان که این تیم را همچون تیم جوانان قهرمان ایران کرد با کارنامه ای درخشان در پایه اینبار وارد فاز جدیدی در فوتبال کشور شد.
قهرمانی چندین دوره با تیم های نوجوانان ،جوانان و امید فولاد خوزستان در لیگ برتر ایران در رده پایه و کسب عنوان مربی برتر پایه ایران و دستیاری محمد مایلی کهن در تیم گهر درود در لیگ برتر ایران سرانجام به فعالیت خود در پایه پایان داد و هدایت تیم شهرداری بم را در لیگ کشوری بر عهده گرفت تا تجربه جدیدی را به عنوان فرد اول یک تیم بزرگسالان در لیگ کشور داشته باشد .
گفتنی است :محمود جادری تنها مربی در کشور می باشد که در سه رده نوجوانان ،جوانان و امید موفق شد تیم های پایه را به مقام قهرمانی برساند .

براساس این گزارش، محمود جادری سرمربی با دانش و کاربلد تیم فوتبال شهرداری بم این روزها تمرینات تیم خود را به صورت مستمر دنبال می کند تا حضور پرقدرتی را در لیگ کشور داشته باشد .
محمود جادری تا کنون بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده که هم اکنون در تیم های فولاد ، استقلال صنعتی خوزستان، صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان ، استقلال اهواز ، سپاهان اصفهان و چندین تیم دیگر در لیگ برتر بازی می کنند .
باید دید محمود جادری اینبار چه تدابیری را در دستور کار خود قرار داده است .

  • IMG-20160809-WA0037

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *