تجلیل از خبرنگاران شهرستان ماهشهر توسط فرمانده انتظامی شهرستان

خورنا – با مساعدت و همکاری معاونت اجتماعی پلیس شهرستان ماهشهرطی مراسمی از خبرنگاران شهرستان توسط فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ، به خاطر وظیفه خبررسانی و اطلاع رسانی به عموم مردم از حوادث و غیره ، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

امروز صبح در محل فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ماهشهرمراسمی جهت تجلیل از مقام خبرنگار و تقدیر و تشکر از خبرنگاران فعال سطح شهرستان توسط فرماندهی و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برگزار گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر نیز در این آئین گفت: قلم بسترساز تحولات در جامعه است و اگر به درستی به تحریریه بیاید به طور حتم شاهد تحولات چشمگیری هستیم.

سرهنگ زبیدی با مثبت ارزیابی کردن فعالیت رسانه‌های این شهرستان و تعامل مطلوب با پلیس، اظهار داشت: انتشار یک خبر نادرست سبب بی اعتمادی و زیر سوال بردن خدمات انجام شده می‌شود و آن دستگاه اجرایی را در راه رسیدن به هدف متوقف می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اخبار حوادث سبب آگاهی بخشی به جامعه می‌شود، افزود: انتظار می‌رود خبرنگاران استان نسبت به ریشه‌یابی وقوع حوادث و شناسایی و رفع آسیب‌های اجتماعی پیشگام باشند..

در طی جلسه مسعودملحان خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی خوزستان دغدغه ها و مشکلات حرفه خبرنگاری و مسایل مرتبط با نیروی انتظامی در حوزه خبری رابیان کردند.

در پایان این مراسم فرماندهی نیروی انتظامی ماهشهر از خبرنگاران حاضر با اهدا لوح یادبود ، تقدیر و تشکر به عمل آوردند.