خبرنگاران فعال رسانه ها در شادگان تجلیل شدند

خورنا – آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه و جمعی از مسئولان روابط عمومی های برتر شهرستان شادگان همزمان با روز خبرنگار برگزار شد.

در آیین گرامی داشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران این شهرستان، گفت:خبرنگاران واقعی نظیر شهید محمود صارمی خود را وقف خدمت کرده و مشکلات مردم را به اطلاع مسئولان می رسانند و یاریگر دولت برای رفع کمبودها هستند.

بهروز فرج اللهی از خبرنگاران به عنوان مظلوم ترین قشر جامعه یاد کرد و افزود:این قشر باید با تلاش و بیان حقایق، در مسیر رفع مشکلات پرداخته و از تشویش اذهان عمومی پرهیز کنند.
وی با تشریح اخلاق خبرنگاری از نگاه بزرگان، گفت:خبرنگاران، شریف و دلسوز بوده و با گذشتن از جان، مال و زندگی خود به فکر رفع مشکلات مردم بوده و توانمندی های منطقه را به دنیا عرضه می کنند.

وی افزایش تعامل خبرنگاران و اصحاب رسانه برای انعکاس عملکرد دستگاه ها و معرفی ظرفیتها و توانمندی های شهرستان را خواستار شد.

فرج اللهی در ادامه سخنانش با اعلام حمایت فرمانداری از تشکیل صنف خبرنگاران شهرستان، حضور خبرنگاران با تجربه خبرنگاری و آموزش های لازم در این زمینه ضروری دانست و گفت:خبرنگاران رابط بین مسئولان و مردم هستند امانتدار و صادق باشند و جدا از حب و بغض ها،حقایق را بیان کنند.

فرج اللهی در ادامه سخنانش با تشریح اقدامات دولت یازدهم در شهرستان برای رفع کمبودها، افزود:اگر اقدامات مسئولان برای رفع مشکلات مردم نادیده گرفته شده و مشکلات کوچک بزرگنمایی شود خیانت به اعتماد مردمی است که رسانه را چشم گویای خود می دانند.

این آیین با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، حسن مزبانی پور شهردار شادگان، رئیس اداره برق شهرستان، مسئول دفتر نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر شادگان و بخشداران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

محمود صارمی مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف به همراه دیپلمات های ایران از سوی نیروهای طالبان در افغانستان به شهادت رسیدند.