جلسه تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شادگان برگزار شد

خورنا – فرماندار شادگان در جلسه تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی این شهرستان گفت : حمید مطرودی از سمت ریاست اداره جهاد کشاورزی شهرستان شادگان تودیع و جبار حمادی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

جلسه تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان با حضور مهندس فرج اللهی فرماندار شادگان ،دکتر اقتصادی مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و هئیت همراه ، مسئولین ادرات و دستگاهها در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد و حمید مطرودی از سمت ریاست اداره جهاد کشاورزی شهرستان شادگان تودیع و جبار حمادی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

بهروز فرج اللهی فرماندار شادگان در این جلسه با توجه به اشتغال عمده‌ای از مردم شهرستان در بخش کشاورزی، اظهار داشت : باید با ایمان و اراده مضاعف بمنظور رفع کمبودهای کشاورزی و همچنین برای فعالیت در عرصه افزایش تولیدات کشاورزی در سطح شهرستان گام برداریم .

فرج اللهی همچنین به اهمیت بخش کشاورزی در این شهرستان اشاره کردو گفت: انتظار می رود رئیس جدید اداره کشاورزی شهرستان در راستای آموزش به کشاورزان در جنبه های مختلف و همچنین نظارت و کنترل بر مراکز خدماتی موجود در سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

فرماندار شادگان بر خدمات رسانی مطلوب به کشاورزان این شهرستان تاکید کردو گفت: در راستای ارائه خدمت رسانی مطلوب به کشاورزان شادگانی از ظرفیتهای پرسنلی موجود در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان استفاده شود.

فرماندار شادگان در پایان بر ضرورت تعامل و همکاری نزدیک مدیریت جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان با دستگاههای محلی بمنظور رسیدگی و مرتفع نمودن مشکلات کشاورزان تاکید کرد.

گفتنی است ، با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان جبار حمادی به عنوان رئیس جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان شادگان منصوب و از تلاش‌های حمید مطرودی رئیس قبلی این اداره تشکر و قدردانی شد.