اداره ورزش و جوانان ایذه از خبرنگاران تجلیل کرد

خورنا – فیروز بیگلری / ظهر امروز هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه از خبرنگاران ایذه تجلیل کرد .

در این مراسم که با حضور جمعی از خبرنگاران دیداری و نوشت داری ایذه در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان این شهر برگزار شد.

هوشنگ حاتمی ابتدا روز خبرنگار را به خبرنگاران بی ادعا حوزه ورزش تبریک گفت و اظهار داشت : کار ما خیلی سخت است اما با گزارش و پوشش های خبری شما سختی کار ما را برطرف می کند و با این کار شما تمام شهرستان ها و یا حتی بهتر بگویم استان ها از ورزش ایذه با خبر هستند که جای تقدیر و تشکر فراوان از زحمات شما دارد .

رییس اداره ورزش و جوانان ایذه در ادامه افزود : اعتقاد دارم یکی از راه های ترویج ورزش تبلیغات و پوشش خبری است که در جذب ورزشکار کمک شایانی به رشته های ورزشی می کنند .

وی با بیان اینکه باید با جامعه خبری ارتباط خوبی داشت تاکید کرد : همیشه سعی کردم به شخصه تعامل خوبی با خبرنگاران داشته باشم چرا که معتقدم هر اداره یا ارگانی نقاط ضعف و قوتی دارد و اگر خبرنگاران نقاط ضعف را پوشش دهند آن اداره تلاش خواهد کرد نقاط ضعف خود را برطرف کند .

حاتمی گفت : امیدوارم مثل گذشته همدلی و ارتباط خوبی داشته باشیم که هم شما بتوانید گوشه ای از مشکلات ورزش را پوشش دهید و هم اینکه ما در حد و توان خود گوشه ای از زحمات شما برطرف نماییم انشالله شرایط محیا شود که با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بحث ساماندهی و بیمه شما خبرنگاران زحمتکش و سختکوش را انجام دهیم.

هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه در پایان ضمن تبریک مجدد روز خبرنگار اظهار داشت : با توجه به اینکه سال گذشته در بین ادارات ورزش خوزستان رتبه دوم را کسب کردیم امیدوارم با همکاری و همفکری هم بتوانیم جایگاه ورزش پر استعداد ایذه آنچه مستحق اش می باشد به سرانجام برسانیم

بعد از مراسم تجلیل مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

متن پیام تبریک
بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

قسم خداوند بزرگ به جایگاه قلم، نشانی از مقام رفیع آن نزد حضرت باریتعالی است ؛ قلمی که به تعبیر امیرالمؤمنین (ع) ، قلمی است از نـور.
خبرنگاران، طلایه داران عرصه ی آگاهی اند و نوشته هایشان، طلوع حقیقت …

١٧ مرداد روزی پرمعناست، روزی مزین به نام این طلایه داران حقیقت طلب ؛ روز شهادت خبرنگار آزاده و مجاهد عرصه اطلاع رسانی، شهید محمود صارمی که در این مسیر مقدس، از جان خویش نیز گذشت.

روز خبرنگار، روز پاسداشت تلاش های مجاهدانه ی خبرنگاران آزاده ای است که برای آگاهی بخشی به جامعه، از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند این روز بزرگ را به خبرنگاران نامی خوزستان به خصوص خبرنگاران سختکوش و خستگی ناپذیر شهرستان ایذه آقایان ، فیروز بیگلری، رحیم آورچه و وحید اورکی، کریم بندانی ،حمید اسکندری ، محمد مستوفی ، نیما مقصودی ، میلاد کاییدی، جمشید سعیدی ، سعید چهارتنگی ، مهدی زدوار تبریک عرض مینمایم.

تندرستی و شادکامی شما عزیزان را از خداوند منان خواهان و خواستاریم.