همزمان با گرامیداشت روزخبرنگار ؛ دفتر صدا و سیمای مرکز آبادان در چوئبده افتتاح گردید

افتتاح دفتر صدا و سیما در چوئبده ؛ با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان

فرماندار ویژه آبادان در آیین افتتاح دفتر صدا و سیمای مرکز آبادان در چوئبده گفت:پس از انقلاب دولتهای زیادی با رای مردم بر سر کار آمدند که منشاء خیر و برکت زیادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

سیاوش چراغی | خورنا ، با حضور شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ، سیلاوی امام جمعه ی چوئبده، دبیقی مدیر مرکز صدا و سیمای آبادان و تنی چند از مسئولان محلی و به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، دفتر صدا و سیمای این شهرستان در شهر چوئبده افتتاح شد.
فرماندار ویژه آبادان در این مراسم ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز خبرنگار گفت:
در سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار قرار داریم. جا دارد یاد و خاطره ی تمامی شهدای اصحاب رسانه و قلم را گرامی داشته و به روان پاک آنها درود بفرستیم _
تلاش و زحمات مدیر و پرسنل صدا و سیمای مرکز آبادان بر هیچکس پوشیده نبوده و افتتاح این مرکز خبری موجب خواهد شد اخبار این نقطه بهتر و سریعتر به سمع و نظر همگان برسد.
در چوئبده زندگی و نشاط جاری است ، ولی برای رسیدن به نقطه مطلوب می بایست تلاش کرد. در سالهای اخیر این گزارش های خبری مرکز آبادان بود که توانست تا حدی مشکلات پیش رو چوئبده را منعکس کند که بسیاری از آنها مشکل گشا و کارساز بوده است. به هر حال هرچیزی که باعث آگاهی و هوشیاری مردم وبه جهت ثبات و آرامش آنها باشد، کاری ارزشمند تلقی می شود. نظام جمهوری اسلامی نیز در همین راستا به دنبال عمران و آبادانی در مرزها می باشد.

شهبازی افزود ؛ با اشاره به خدمات اخیر دولت اظهار داشت:در طول تاریخ انقلاب اسلامی دولتهای متعددی روی کار آمده که عمده هدف آنها خدمت، عمران و آبادانی بوده است، بویژه دولتهایی که در مواقع سختی موجبات برکت برای این نظام مقدس بودند. امید است دولت یازدهم نیز در انجام ماموریتهای سخت و خطیرخود بویژه در این دوران که نظام سلطه و استکبار فشارهای زیادی را وارد می آورد موفق باشد.در همین باره باید اذعان کرد، به رهبری داهیانه ی مقام معظم رهبری از دالان ها و سختی های زیادی عبور کرده ایم. عزم دولت بر این است که تمام فرامین رهبری معظم انقلاب عملیاتی شده و امیدواریم در سال جاری اقتصاد مقاومتی مد نظر معظم له به مرحله ی اقدام و عمل برسد براساس همین توصیه ها و از دستاوردهای برجام، بر اساس آخرین اخبار رسانه ها مقرر است ۱۱۳ میلیارد دلار از دارایی های ایران اسلامی آزاد شود.

شهبازی با تاکید به رسالت خطیر اصحاب رسانه تصریح کرد:رسانه ها معمولا از ناگفته ها صحبت می کنند که این نشان از گردش آزاد اطلاعات می باشد. اصحاب قلم معمولا زوایایی را نشر و انتقال می دهند که مردم نسبت به آنها بی خبرند.در شهر چوئبده نیز واحدهای خبری می تواند ظرفیت های بالای این شهر را که عقبه ای برای عملیات های والفجر ۸ و شکست حصر آبادان داشته است را نمایان سازند.