پیام تبریک نماینده دزفول به مناسبت روز خبرنگار

خورنا -مهندس عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار ، این روز را به خبرنگاران تبریک گفت : متن پیام به شرح زیر است :

*بسمه تعالی*

۱۷مرداد مصادف است با روز نکو داشت انسان هایی که در صف اول روشنگری در جامعه قرار داشته و رسالت مهم آنها جریان سازی جهت خدمت به بشریت و زبان برنده وجدان بیدار افکار عمومی هستند.

خبرنگار تصویرگر روایت های متفاوتی از دنیای پیرامون ماست که با تلنگر قلم و نگاه لنز دوربین قصد دارند روشنی بخش وجود مردمانی باشند که می خواهند قاب دنیا را بگونه ای حقیقی و بدور از دروغ پردازی و شارلتانیسم خبری نظاره کنند و ساختن چنین تصویری کار خبرنگاران متعهد است.

و اگر وجود متعهدانه چنین آدم های در میان اهل خبر نبود چه بسیار جنایت ها ، ظلم ها و نسل کشی ها در گوشه ای از این کره خاکی دفن می شدند و رنج دیدگان در نیمه تاریکی در صف فراموش شدگان به ابدیت می پیوستند.

روز خبرنگار ، روز تقدیر از کسانی است که ضمیر آگاه ، وجدان بیدار و قلم سراسر روشنی بخش ،از وجودشان پیام رسانی ساخته که برای اطلاع رسانی صادقانه حتی در سخت ترین لحظات ، از مبارزه برای پی بردن و انتشار وقایع عقب نمی نشینند.

اینجانب بعنوان خدمتگزار مردم شریف شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی با ادای احترام به تمامی خبرنگارانی که جان خود را فدای آگاهی بخشی نموده اند ، ضمن آرزوی سلامتی برای همه فعالان و دست اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی روز خبرنگار را به همه آنها تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند منان می خواهم به تمامی خبرنگارانی که به دنبال اعتلای نام انسان و کرامت بخشیدن به اخلاق هستند توفیق اطلاع رسانی صادقانه و متعهدانه عطا نماید.

عباس پاپی زاده

نماینده مردم شریف شهرستان دزفول

در مجلس شورای اسلامی