یوسف حیدری، فرمانده بسیج شهرداری بندرماهشهر شد/ عکس

خورنا – این مراسم که با تلاوت قرآن مجید آغاز شد، مهندس غلامحسین کمایی شهردار ، طی سخنان با خیرمقدم به مدعوین، اظهار داشت : باید تفکر بسیج در شهرداری و ادارات دیگر توسعه داده شود و تفکر بسیجی مبنی بر اقتصاد مقاومتی و خود کفایی را در سرلوح کاری خود قرار دهیم.

کمایی خاطرنشان کرد رمز موفقیت هرکاری روحیه ایثارگری است که این امر بزرگ در تفکر و روش بسیج در مرتبه بسیار بالایی قرار دارد.

ایشان در پایان سخنان خود، یادآور شد باید از راه روش و زندگی و تلاش بسیجیان شهید درس بگیریم و آنرا در زندگی و کار خود الگو قرار دهیم. وی با تقدیراز تلاشهای فرمانده سابق پایگاه بسیج شهرداری ، برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت کرد .

۴۲۵۷۱۷۳۹۷_۴۸۴۰۷

در ادامه این مراسم مهندس مجاهد نظارات رییس شورای شهر اسلامی شهر ماهشهر طی سخنانی ،اظهار نمود: بیداری، آگاهی میان بسیجیان زبان زد و بسیجیان آگاه به مسایل روز هستند.

وی افزود بسیجیان جهادگر هستند و همواره روحیه شهادت طلبی داشته و در همه امور نظام مقدس جمهوری اسلامی مستمرحضوری فعال دارند.

در ادامه این مراسم سرهنگ علی شمس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر طی بیاناتی اظهار نمود: امروزه ما در بسیج یک رسالت مهمی داریم و آن هم بالا بردن بصیرت بسیجی است و بسیج هم تفکر است و هم تشکیلات و این دو با همدیگر توام هستند.

وی خاطر نشان کرد. بسیج کهنه نشده است و در همه دولت ها همواره زنده بوده است و در جا نمی زند و با توجه به نیاز انقلاب و نظام رو به جلو می رود. و روزگار خود را درک کرده و با آگاهی کامل در مسیر انقلاب پیش می رود. سرهنگ شمس، یادآور شد، اگر بسیجیان پشتیبان ولایت فقیه نباشند .و از آن پیروی نکنند امر عاص زمانه شکل خواهد گرفت و ما بعنوان یک سرباز بسیجی باید همواره در خدمت ولایت فقیه باشیم.

وی با توجه شاخصهای مهم شهرداری ، تفکر بسیجی وابعاد آنرا در شهرداری بندر ماهشهر بسیار مهم و ارزنده داشت.

در پایان این مراسم حکم مسئولیت آقای یوسف حیدری بعنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهید مطهری شهرداری بندرماهشهرقرائت واز تلاشهای چندساله آقای صبیح عبدالهی نیا فرمانده سابق این پایگاه تجلیل شد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *