تعطیلی دوباره استخر رامهرمز پس از افتتاح+تصاویر

فرشید فرجی/خورنا:/ افتتاح استاندار هم جواب نداد/استخرشنا دررامهرمزپس ازافتتاح استاندار دوباره تعطیل شد.

به گزارش خورنا و به نقل از خبرگزاری رامپرس  از رامهرمز، شهرستان رامهرمز با حدود ۱۲۰ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی سال‌هاست که از داشتن برخی از مسؤولانی که کم‌کار بوده‌اند در رنج است و این رنج تن نحیف این شهر را رنجورتر کرده است.

تنها استخر رامهرمز حدود ۹ سال پیش به علت وضعیت نابسامان آن تعطیل شد به این امید که هر چه سریع‌تر تعمیرات و بازسازی آن به سرانجام برسد و بازگشایی شود اما خواب خوش مردمان این شهر به مدت ۹ سال به درازا کشید و نشد آنچه باید در کوتاه‌مدت بشود.

پس‌ از این همه‌سال و وعده‌های متعددی که هر مسؤول در رابطه با بازسازی این استخر دادند بالاخره چندی پیش با حضور استاندار و مسؤولان شهری افتتاح شد اما درب آن بلافاصله پس از افتتاح بسته شد.

*هجوم مردم به رودخانه کم آب علاء دیدنی است

یکی از شهروندان رامهرمزی می‌گوید: خوشحال بودیم که با افتتاح این استخر بتوانیم بچه‌هایمان را دور از خطر به شنا ببریم اما متأسفانه پس از افتتاحیه بازهم به درب بسته خورده‌ایم.

علی دلاوری گفت: در پنج کیلومتری رامهرمز در مسیر روستای چم سادات (چم لیشان) آب کمی در گودی‌های رودخانه علاء جمع شده است که هجوم مردم برای رسیدن به آب در گرمای شدید بعد از ظهرها دیدنی است.

وی افزود: چرا وضع شهر ما چنین است و مسؤولان شور و اشتیاق این مردم را برای شنا نمی‌بینند و فضایی را که آماده‌ شده است بلافاصله به هر دلیلی که قانع‌کننده هم نیست پس از افتتاح به تعطیلی کشانده‌اند.

*استخر به مزایده گذاشته‌ شده است

رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز در رابطه با تعطیلی استخر پس از افتتاح اظهار کرد: طبق قانون، این پروژه توسط اداره کل ورزش و جوانان خوزستان طی دو نوبت در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۱ مرداد از طریق درج در روزنامه به مزایده گذاشته‌شده تا به افراد حقیقی واگذار شود.

ناصر ربانی ادامه داد: برای تائید آب استخر نیز منتظر پاسخ کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان هستیم که در حال انجام است.

وی افزود: سیستم آب این استخر سرد و گرم و چرخشی است و دارای سیستم کلرزنی است و موتورخانه بسیار مجهزی دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز همچنین گفت: قبل از افتتاحیه، مشکلات دفع فاضلاب آن نیز با همکاری خوب آبفای شهری، شهردار و اداره گاز این شهرستان مرتفع شد.

به گزارش خورنا، چرا باید پروژه‌ای که ۹ سال مردم در انتظار بهره‌برداری از آن بوده‌اند بر اثر بی‌تدبیری مسؤولان به‌ صورت صوری افتتاح شود و ذهنیتی را برای مردم ایجاد کند که سایر پروژه‌ها هم به همین صورت و فقط در حد تبلیغات افتتاح می‌شوند.

ضرورت دارد پروژه‌ای را که استاندار یک استان افتتاح می‌کند همه موارد قانونی آن از جمله واگذاری به پیمانکار، آزمودن بهداشتی آب و غیره سپری‌شده باشد تا انعکاسی منفی در بین مردم ایجاد نکند و باعث یاس و دلسردی مردم از عملکرد مسؤولان نشود.

به‌ هرحال مردم این شهرستان در انتظار تعیین وضعیت هرچه سریع‌تر این استخر هستند و هیچ‌گونه دلیل و برهانی را هم قبول ندارند و از افتتاحیه‌های صوری و تشریفاتی بسیار خسته شده‌اند.DSC_0252 DSC_0260 DSC_0261 DSC_0255

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *