خبرنگاران ایذه ای تجلیل شدند

خورنا – فیروز بیگلری / عصر امروز انوشیروان بهرامی شهردار و اعضای شورا شهر ایذه از خبرنگاران این شهر تجلیل کردند .

در این تجلیل که در دفتر شهردار برگزار شد علاوه بر شهردار، اعضای شورا شهر دکتر سلحشوری رییس شورا ،هومان مرادی نایب رییس شورا ، ایمان داوودی رییس کمیته ورزش در شورا ،اسماعیل پور و یوسفعلی سواری دیگر اعضای شورا شهر به همراه زندی معاون شهردار ،ممبینی مسئول حراست شهرداری ، مجتبی محمدی مدیر روابط عمومی شهرداری، ارشاد قریشوندی به نمایندگی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند .

انوشیروان بهرامی شهردار ایذه ضمن گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران افزود : اصحاب رسانه باعث توسعه یک جامعه می شود در واقع خبرنگاران در جوامعی که نقد سازنده داشتند به پیشرفت شهر کمک کردند.

وی گفت : خبرنگاران در واقع حلقه بین مردم و مسئولین هستند و می توانند دردهای مزمن را به تصویر بکشند و قطعا این کارشان باعث پیشرفت جامعه خواهد شد .

در ادامه این تجلیل ایمان داوودی رییس کمیته ورزش در شورا شهر ابتدا سالروز شهادت صارمی را گرامی دانست و روز خبرنگار را به خبرنگاران ایذه تبریک گفت .

داوودی افزود : خیلی خوشحال هستیم که این فرصت نصیب ما شد که میزبان خبرنگارانی باشیم که همیشه بدون هیچ چشمداشتی برای این شهر قلم می زنند .

ایمان داوودی خاطرنشان کرد : در ابتدا کار شورا شهر دو نکته مهم را در دستور کار خود قرار دادیم فرهنگ و ورزش نگاه مثبت داشتیم و اعتقاد داشتیم این دو مقوله در پیشرفت شهر تاثیر گذار خواهد بود و تشکر خواهیم کرد از خبرنگاران که در این میل و هدفمان یاری کردند .
دکتر سلحشوری رییس شورا شهر ایذه هم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت : خبرنگاران قشری زحمتکش هستند که بدون چشمداشتی برای این شهر قلم می زنند که جا دارد از زحمت تک تک شما تشکر و قدرانی کرد .

یوسف علی سواری، فرهاد اسماعیل پور و هومان مرادی دیگر اعضای شورا شهر ایذه بودند که دقایقی از تلاش ها و زحمات خبرنگاران تشکر و قدرانی کردند .

در پایان صحبت های شهردار و اعضای شورا شهر ایذه رحیم آورچه مجری توانمند و از خبرنگاران برجسته کشور ضمن یاد و خاطره و گرامیداشت خبرنگاران شهید و فقید و تشکر از بانیان این تجلیل گفت :خبرنگاران همیشه درطول سال درگرما و سرما باید درتمام جلسات حضور داشته باشند و سختکوشانه کارکنند وزحمت بکشند که عده ای از خبرنگاران فقط بخاطر عشق درونی اینکار رامی کنند.

آورچه در ادامه با بیان اینکه در ادارات ایذه روابط عمومی تعریف نشده گواگرهم هست به علت نداشتن تخصص و تجربه ناکارآمد است افزود: ارتباط خبرنگار با مدیر ادارات و اخبار ازهم گسسته میشود که از نماینده محترم خواهش میکنم که شخصأ وارد عمل بشود و روابط عمومی هارا به دست کاردان بسپارد .

وی خاطرنشان کرد :همیشه فکر میکردم داوران فوتبال مظلومند امابعدکه واردعرصه خبرشدم متوجه شدم که خبرنگارمظلوم ترین قشرجامعه هستند.

وی گفت :خبرنگارانی که از مسولین بابت اخبارپول میگیرند نه بسود جامعه، نه به سود مسئولین و نه بسود رسانه کار میکنند و فقط اعتماد مردم رانسبت به خبر از بین می برند .

این مجری خوزستان خاطرنشان کرد :از استاندار محترم تقاضامندم که به فرمانداران خود ابلاغ کنند که با خبرنگاران رابطه خوبی داشته باشند و حامی آنان باشند نه سد راهشان بشوند وچوب لای چرخشان بکنند و بصورت گزینشی فقط درپاره ای از جلسات دعوتشان کند که مهمان استانی یا کشوری داشته باشد.

رحیم آورچه در پایان تصریح کرد : خبرنگاران با انتقادهای سازنده ای که درمسایل دارند راهکار خود را به مسیولین میدهند جهت رفع مشکل پس مسولان نسبت به اخبار موضع بگیرند .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *