استقبال و تقدیر از دانش آموزان برتر مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز در شهرستان شادگان

خورنا – در مراسمی برگزیدگان شادگانی سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز که در استان های همدان و خراسان رضوی برگزار شد، با حضور فرج اللهی فرماندار، سید مجید شرفی امام جمعه، مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان و جمعی از فرهنگیان شهرستان شادگان در محل اداره آموزش و پروش این شهرستان مورد استقبال و تقدیر قرار گرفتند.

فرماندار شادگان در این مراسم با تبریک کسب مقام های برتری قرآنی توسط دانش آموزان این شهرستان در سی و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز اظهار کرد: این موفقیت بزرگ قرآنی برای دانش آموزان شهرستان شادگان حاصل زحمات و تلاش شبانه روزی دانش آموزان، مربیان و خانواده ها و مدیریت آموزش و پرورش است و امیدواریم که خداوند به همه ما توفیق بدهد تا بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ قرانی گام های موثری برداریم.

بهروز فرج اللهی با اشاره به اینکه ۴۲ دانش آموز پسر و دختر این شهرستان که در این دوره از مسابقات موفق به کسب رتبه شده بودند، گفت: از این تعداد ۱۲ نفر به مرحله مسابقات کشوری راه پیدا کردند .

وی به مقام های کسب شده برتر کشوری مسابقات قرآن و عترت و نماز توسط دانش آموزان این شهرستان اشاره کرد و افزود: دانش آموزان شهرستان شادگان یک مقام اول در رشته قرائت قرآن و همچنین دو مقام دوم در رشته قرائت و حفظ قرآن را کسب کردند.

به گزارش خورنا ، سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز که در رشته های مختلفی از جمله قرائت قرآن، تفسیر قرآن، حفظ، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، اذان و… در مردادماه جاری در استان های همدان و خراسان رضوی برگزار شد.