بیانیه مشترک شهردار و رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر درآستانه روز جهانی قدس

خورنا –

بیانیه مشترک شهردار و رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر درآستانه روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم

معمارکبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) روزی را به یادگار گذاشت که هرساله در آن روز،صدای مظلومیت ملت ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان می رسد وبا این نامگذاری قدس شریف اولین قبله مسلمین وسرزمین انبیاء و اولیای خدا به نماد وحدت ویکپارچگی تبدیل شده است. آمریکای جنایتکارورژیم کودک کش اسرائیل دهها سال است ،کانون فتنه درمنطقه بوده اند وامروز دستان آلوده آنان درپشت حوادث خونبار درکشورهای اسلامی بیشتر نمایان است .

حوادث عراق، سوریه، لبنان، بحرین، یمن، فلسطین و … به خوبی نشان می‌دهد که آن‌ها نه تنها نتوانسته‌اند و نمی‌توانند آتشفشان خشم امت اسلامی را خاموش و امواج خروشان نهضت اسلامی را در هم بشکنند بلکه با همه‌ی دسیسه‌های منطقه‌ ای و جهانی قادر نبوده‌اند یاد فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف را از فکر و باور مسلمانان حذف کنند و رژیم جعلی و غاصب اسراییل را به عنوان کانون بحران منطقه، از سقوط و نابودی نجات دهند.

امروز روز قدس قدرت اسلام دربرابر ابر قدرتهای مستکبر است . امروز قدس نماد فریاد ملتها برعلیه دول خائن وسرسپرده ای است که بعنوان نوکران حلقه به گوش ،  فرآمین شیاطین را به اجراء می گذارند.

شهرداری وشورای اسلامی شهر بندرماهشهر، در آستانه روز جهانی قدس، جنایات اشغالگران قدس و حامیان غربی آنان را در فلسطین مظلوم محکوم نموده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی وولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای(مدظله العالی) در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار بندرماهشهر دعوت به عمل می آوریم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت کرده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مردم مظلوم و مبارزان فلسطینی باشند.

غلامحسین کمایی شهرداربندرماهشهر

مجاهد نظارات رییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *