پیام تسلیت نماینده عضو شورای شهر بندرماهشهر و نماینده خوزستان در شورای عالی استانهای کشور به مناسبت شهادت امام علی

خورنا – بسم الله الرحمن الرحیم شهادت جانسوز مولود کعبه و شهید محراب امام علی (ع)، مقارن است با دومین شب از لیالی پربرکت قدر که مشتاقان لقاء محبوب را به خود می‌خواند تا با احیاء این شب، ناب‌ترین و زلال‌ترین صحنه‌های نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش بگذارند و عطر معنویتی دل‌انگیزتر از رایحه باغ‌های بهشتی را استشمام کنند و با احیاء شب قدر درک نمایند.

فرق مبارک امیر خوبی ها، مظهر عدالت، آزادگی و جوانمردی اول مظلوم عالم که با شمشیر تحجر و جهالت و ضربتی نفاق آمیز درسرخ ترین پرواز نماز در محراب عبادت با ندای” فزت و رب الکعبه ” آن امام در عرش طنین انداز شد . علی (ع) شکوه اقیانوسی است که از هم آمیختن دریاهایی از ایمان وایثار وشجاعتی از جنس اخلاص وتقوا ،بنیان گرفته وغواصان حکمت ومعنا را به تحیر واداشته است.

۲۱ رمضان سالروز شهادت ، سید الوصیین ، امام المتقین ، یعسوب المومنین ، امیرالمومنین (ع) را به محضر امام عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) تمامی شیعیان جهان در سرتاسر گیتی،و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

ضمن قبولی طاعات و عبادات همگان از درگاه باری تعالی توفیق درک فیوضات معنوی شبهای قدر، در این روزهای پایانی میهمانی خدا و کوشش فهم و عمل به سیره مولایمان امام علی (ع) را خواهانم، امیدوارم که مرا از دعای خیر در این شبهای عزیز فراموش نفرمایید.  انشاءالله    ( التماس دعا)

سعید حیاتی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *