فرماندار کارون مرگ چهار بیمار را در این شهرستان تایید کرد/ جزئیات

خورنا – علیدادی فرماندار کارون در گفتگو با خبرنگار کارون نیوز در خصوص فوت بیماران دیالیزی گفت : در تاریخ ۴ مرداد روز دوشنبه تعداد نزدیک پنجاه نفر افراد بیمار در بخش دیالیز بیمارستان سینا دیالیز می شوند که بعد از ترخیص، روز سه شنبه تعداد ۵نفر با علائم تب،استفراق و اسهال به اورژانس بیمارستان سینا مراجعه میکنند که تشخیص اولیه اورژانس بیماری عفونی عنوان می شود.

وی افزود: روز چهارشنبه،پنجشنبه و
جمعه تعداد سه نفر فوت می کنند، دو نفر در بیمارستان و یک نفر در منزل و یک نفر هم که بعلت کهولت سن و بیماری قلبی به بیمارستان گلستان اعزام شده بود فوت می کند.

مسئول شورای تامین شهرستان کارون خاطرنشان ساخت: تحقیقات در خصوص علت موضوع ادامه دارد و موضوع به شکل کارشناسی در حال پیگیری است.

فرماندار کارون عنوان کرد: بیمارستان سینا تعداد ۸۵ بیمار دیالیزی را سرویس میدهد و روزانه نزدیک به نصف این بیماران با شیفت بندی در سه نوبت در روز با تعداد ۱۸ تخت به بیماران خدمت میکند.

علیدادی با اشاره به شایعه پراکنی در مورد فوت بیماران دیالیزی در فضای مجازی تصریح کرد: برخی افراد در فضاهای مجازی به تشویش افکار عمومی دامن میزنند و گفتاری ترویج میکنند که صحت ندارد.

علیدادی در پایان بیان کرد: چنانچه نتیجه ای دقیقتر از کارشناسان ارائه گردد به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

@rahyabnews_channel