کتاب آموزش عالی در غرب تالیف و منتشر شد

خورنا – کتاب آموزش عالی در غرب توسط علی دوستی تالیف شد.

به گزارش داریا نیوز کتاب آموزش عالی در غرب” با نگاهی به شیوه های نوین درآمدزایی در دانشگاههای خصوصی جهان” توسط علی دوستی کارمند دانشگاه آزاد اندیمشک و دانشجوی دکترا رشته مدیریت اجرایی تالیف شد.

علی دوستی در گفتگو با خورنا گفت: این کتاب در هفت فصل تدوین شده است و شامل مقدمه و بررسی شیوه های نوین درآمدزایی در دانشگاههای خصوصی سه کشور امریکا,کانادا و اسپانیا است و نگاهی نیز به وضعیت مالی و نحوه درآمدزایی دانشگاههای خصوصی ایران داشته است.

وی ادامه داد: مهمترین منبع درآمدزایی دانشگاهها در کشور ما شهریه است ولی با توجه به کاهش دانشجو و مشکلات اقتصادی خانواده ها دانشگاهها خصوصی کشور نیز دچار مشکلات متعددی شده اند که می طلبد با تغییر برنامه و روش به فکر تامین هزینه های خود از منابعی خارج از شهریه باشند.

دوستی اظهار داشت این کتاب برای مسوولان و دست اندرکاران دانشگاههای کشور همچنین اساتید و دانشجویان گرامی که تمایل دارند بر روی اقتصاد آموزش عالی مطالعه کنند مفید است.

این کتاب ۱۳۰ صفحه ای به مبلغ ۱۴۰۰۰ تومان که توسط انتشارات نوروزی وارد بازار نشر شده, از ۱۰ مرداد ۹۵ در سراسر کشور توزیع می شود.
به گزارش داریا, علی دوستی این کتاب را به “روح پاک و مطهر شهدای گمنام ایران اسلامی و مادران شهدا که سالهای سال چشم انتظار فرزندانشان بودند” تقدیم کرده است.

گفتنی است علاقمندان می توانند از طریق پایگاه خبری داریا نیوز کتاب را خریداری و مطالعه نمایند.

عنوان کتاب: آموزش عالی در غرب
نویسنده: علی دوستی
ناشر: نشر نوروزی
نوبت چاپ: اول – مرداد ۱۳۹۵
تعداد:۱۰۰۰ جلد
تعداد صفحه: ۱۳۰صفحه
قیمت: ۱۴۰۰۰ تومان