رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک

دانش آموزان اندیمشک عناوین برتر المپیاد طرح آماده را کسب کردند

خورنا – رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک گفت: دانش آموزان شهرستان اندیمشک عناوین برتر رقابت‌های المپیاد طرح آماده استان خوزستان را کسب کردند .

علی قلاوند در گفت و گو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: چهارمین دوره المپیاد و مسابقات استانی المپیاد ملی طرح آماده جمعیت هلال احمر به میزبانی شهرستان دزفول در شمال استان خوزستان، برگزار شد.

وی افزود:با برگزاری مراسم اختتامیه و پایان این رقابت‌ها، دانش آموزان شهرستان اندیمشک، عناوین برتر رقابت‌های المپیاد طرح آماده استان خوزستان را کسب کردند .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک عنوان کرد: این رقابت‌ها با حضور ۱۴ تیم در بخش برادران و ۱۸ تیم در بخش خواهران دانش آموز، صورت گرفت و در هر دو بخش دانش آموزان جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک، مقام اول و عناوین برتر را کسب کردند .

وی گفت: افزایش سطح ایمنی و کاهش خطر پذیری در جامعه برای مقابله با حوادث و ترویج مباحث امدادی از اهداف برگزاری این المپیاد آموزشی و امدادی می باشد که با مشارکت مدرسه شهید بابایی زاده و مدرسه نمونه دولتی ۹ دی این شهرستان و جمعی از مسئولان محلی دیگر، برگزار شده است.

قلاوند بیان کرد: امداد گران شهرستان اندیمشک، سال گذشته نیز در رقابت‌ها و مسابقات استانی المپیاد ملی طرح آماده در استان خوزستان، عناوین برتر را به دست آورده بودند.
وی افزود: امداد گران و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک با اتمام این رقابت‌ها در رقابت های کشوری این المپیاد امدادی و آموزشی شرکت خواهند کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک اظهار کرد: این المپیاد به مدت دو روز و به میزبانی دزفول و در اردوگاه شیخ مرتضی انصاری این شهرستان، برگزار شده ودر نهایت در هر استان، سه تیم از دختران و پسران به مرحله چهارم این رقابت‌ها راه یافته است.

وی گفت: مرحله چهارم این المپیاد در رشته‌های اطفا حریق ،اسکان اضطراری، چادر زنی، حمل مصدوم، حمایت حیاتی پایه و احیای قلبی و ریوی،پناه گیری و تخلیه اضطراری، ارزیابی و کنترل علایم حیاتی، شکستگی و آتل بندی، خون ریزی، پانسمان و بانداژ برگزار شده است.

انتهای پیام/