بازدید میدانی شهردار بندرماهشهر از عملیات پیاده رو سازی و بهسازی بلوار امام

خورنا – به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربندرماهشهر، مهندس غلامحسین کمایی شهردار بندرماهشهردر جریان بازدید از این پروژه که شامل عملیات اجرایی تعریض قسمتی از خیابان، جدولگذاری دفع آبهای سطحی، جدولکاری رنگی آیلند وسط و پیاده روسازی بلوار امام ضلع شمالی حدفاصل پل بصیرت تا تقاطع بلوارطالقانی می باشد اظهار داشت: با عنایت به مطالبات شهروندان و درجهت مناسب سازی معابر و زیبا سازی منظر شهری، شهرداری بندرماهشهر توانسته چندین پروژه مهم شهری را در بخش های مختلف شهر اجرا کند که از جمله این پروژه ها عملیات پیاده روسازی وبهسازی معابر بلوارامام است.
شهرداربندرماهشهرافزود: این پروژه که شامل جدولکاری و دفع آبهای سطحی بطول ۱۰۰۰متر، جدولکاری رنگی آیلند وسط بطول ۲۵۰۰ مترو سنگ فرش به مساحت ۴۵۰۰ متربع در حال اجراء می باشد تاکنون ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .
وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقای کیفیت معابر ومناسب سازی پیاده روها به منظور تسهیل در عبور ومرور عابرین و زیبای سازی معابر شهری عنوان کرد.
مهندس کمایی از حمایتهای همه جانبه اعضاء محترم شورای اسلامی شهر در خصوص اجرای پروژه های عمرانی تشکر و قدردانی کرد و با اشاره به نقش مهم پیاده رو ها در معماری شهری یادآور شد : اجرای اینگونه پروژه ها در سطح شهر در جهت اعتماد بخشی بیشتر به شهروندان و سهولت تردد شهروندان نقش بسزایی ایفا می کند.
ایشان از همکاری بسیار عالی شهروندان عزیز وکسبه محترم درحین اجرای این پروژه ابراز تشکروقدرانی نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *