شهردار مسجدسلیمان: استراتژی شهرداری کاهش هزینه ها و اصلاح ساختار اداری است

میثاق حاجتی| خورنا – شهردار مسجدسلیمان در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: استراتژی شهرداری کاهش هزینه ها و اصلاح ساختار اداری است

به گزارش پایگاه خبری خورنا به نقل از روابط عمومی طی جلسه ی شورای اداری روز سه شنبه مورخ ۹۵/۵/۵ که با حضور گوروئی فرماندار، حاج صادق امینی امام جمعه و علی عسگر ظاهری نماینده ی مسجدسلیمان برگزار گردید. این جلسه که در ساختمان فرمانداری و با حضور جمع کثیری از مسئولین ادرات و با حضور میهمانان ویژه ای از جمله خانم موسوی مشاور امور بانوان استانداری خوزستان، داوودی مدیر عامل پتروشیمی به همراه آقای دانشیار عضو هئیت مدیره پتروشیمی آغاز گردید. در شروع صحبتهای نخست شهردار مسجدسلیمان، وی ابتدا از مسئولین همه ادارات تقدیر و تشکر کرده و اظهار داشتند: از همه برادران عزیز، امام جمعه، فرماندار، نماینده شهرستان و کلیه مسئولین که طی این دو ماه با بنده همکاری نمودند، کمال قدردانی را دارم.۴۲۵۶۳۳۲۴۱_۳۵۷۹۵

عبدالله قاسمی صالح بابری گفت: هدف ما در شهرداری خدمت گذاری به شهروندان می باشد، و به قول فرمایشات مقام معظم رهبری بهترین راه جهت مقابله با استکبار و آمریکا خدمت صادقانه به مردم این دیار است.

وی در خصوص مشکلات درون سازمانی که با نمایش اسلاید عکس همراه بود گفت: در ابتدای مسئولیتی که در شهرداری بر عهده گرفتم، بیش از ۳۰ میلیارد بدهی، چهارماه حقوق عقب افتاده، نه ماه مطالبات کارگران روزمزد و هم چنین خودروهای استیجاری و سنوات گذشته همکاران بازنشسته که چیزی در حدود هشت میلیارد ریال را متحمل بودیم، تحویل گرفته که با استراتژی و برنامه ریزی در دو حوزه ی کاری عمرانی و اصلاح ساختار درون سازمانی توانستیم قدری بر مشکلات فارغ گردیم.

شهردار مسجدسلیمان تصریح کرد: طی صرفه جویی در دو ماه گذشته، و هم چنین گرفتن اسپانسر مالی در امورات فرهنگی، کنترل هزینه ها ی اضافی کاهش پیدا کرده که متاسفانه این روند در سالهای گذشته با برگزاری جشن هایی با هزینه های سرسام آور، که قابل قیاس با برنامه های جشن میلاد امام زمان(ع) و عید سعید فطر نمی باشد.

قاسمی صالح بابری افزود: نتیجه ثمربخش این حرکت را می توان به شروع پروژه های خوب عمرانی در سطح شهر که می توان به آسفالت مناطق محروم از جمله: نمره هشت ۳۰۰ تن، بی بیان ۱۸۰۰ تن، دره اشکفت ۷۰۰ تن، انبارخوراکی ۹۰۰ تن، بازار چشمه علی ۸۰۰ تن که در ادامه این نهضت خدمت رسانی مناطق هشت بنگله، نمره یازده، جاده مدرسه خارجیها، کوی شهید رحیم پور با مساحتی بالغ بر ۸۰۰۰ تن طی روزهای آینده همراه با بهسازی و مرحله اجرای روکش آسفالت گرم اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول ضمن ابراز امیدواری از روند مثبت پروژه های عمرانی خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات برخی مناطق و محلات شهرستان و بازدید میدانی به همراه سرپرست حوزه معاونت فنی و عمرانی، دره های روبازی وجود دارد که طی سالهای گذشته باعث مشکلات زیست محیطی برای شهروندان گردیده اند. در همین رابطه و شناسایی این معضلات بر آن شدیم که با خرید یکدستگاه بیل مکانیکی از هزینه های جاری، کلیه مسیرها را لایروبی و مشکلات موجود را برطرف نماییم. ۴۲۵۲۰۳۱۸۶_۹۰۹۰۰

وی در پایان این نشست یادآور شد: امیدواریم با کاهش و کنترل هزینه در بخش های مختلف حقوق پرسنل را به روز نماییم و در بحث دیگر ارزش افزوده از نماینده شهرمان انتظار داریم استفاده ناشی از نفت و گاز که به حوزه پتروشیمی ماهشهر انتقال داده شد، مورد بررسی و حق واقعی ما را در این موضوع مطالبه نمایند و هم چنین از امام جمعه،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار که با پیگری جدی در سازمان دارایی خوزستان از حقوق شهر به خوبی دفاع نمودند تقدیر به عمل می آورم،و امید وارم با اتحاد همه مسولین شاهد آبادانی این شهر باشیم.