احداث درمانگاه تخصصی خیریه پزشکان رامهرمز

فرشید فرجی/خورنا:عضو هیئت‌مدیره خیریه پزشکان رامهرمز خبر داد: درمانگاه تخصصی خیریه پزشکان دررامهرمز احداث می شود.

به گزارش خورنا منصور معتمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار رامپرس در رامهرمز اظهار کرد: با توجه به نیاز مردم شهرستان به ارائه خدمات پزشکی تخصصی و با توجه به نشست فروردین‌ماه سال‌جاری توسط جراح کشوری، کامیاب صمیمی و سایر پزشکان و همکلاسی‌های دوران تحصیل تصمیم بر احداث یک درمانگاه تخصصی خصوصی و خیریه گرفته شد.

وی ادامه داد: برخی از این پزشکان هر ساله در نوبت‌های متعدد به رامهرمز مراجعه می‌کنند و مشغول به طبابت و مداوای مردم به‌صورت رایگان می‌شوند.

عضو هیئت‌ مدیره خیریه پزشکان رامهرمز تصریح کرد: این پزشکان در تخصص‌های مختلفی هستند که می‌توانند به همراه پزشکان بومی متخصص که در شهرستان ساکن هستند در این مجتمع پزشکی تخصصی که به‌صورت خصوصی و با مشارکت خیرین احداث خواهد شد مردم را در امور درمانی یاری دهند.

وی افزود: پرداختن به امور خیریه، اجری ماندگار و میراثی گرانقدر است که برای افرادی که در این امور شرکت می‌کنند باقی خواهد ماند.

معتمدی در پایان گفت: از تمام مردم شهر و روستاهای این شهرستان و شهرهای هم‌جوار و کسانی که دستی در امر خیر و کمک‌رسانی دارند تقاضا می‌کنیم که ما را در این امر خداپسندانه که سود آن عاید مردم خواهد شد یاری دهند و در صورت نیاز با شماره تلفن‌های ۰۹۱۶۱۹۱۰۱۸۴ خیرالله بیگدلی از اعضای هیئت‌ مدیره تماس حاصل کنند.