بازدید سرزده استاندار از منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر و بنادر و دریانورد بندر امام و غیبت مدیر پروازی بنادر!

خورنا – انتقادات فراوانی به عملکرد مدیر کل بنادر استان نیز صورت گرفته بود که عمدتا ناشی از عدم حضور همیشگی…

شوشان: خبرها حکایت از بازدید سرزده دکتر شریعتی استاندار در اولین ساعات کاری امروز سه شنبه از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی دارد. مدیرکل بنادر استان خوزستان نیز از جمله مدیران پروازی است که از قرار امروز در منطقه حضور نداشت.
به گزارش خورنا از شوشان ، طی هفته های اخیر و در جریان حساسیت های ایجاد شده در خصوص وجود مدیران پروازی در راس ادارات و سازمانهای تخصصی و عملیاتی استان  و اهتمام جدی استاندار جوان در پیگیری این موضوع ، انتقادات فراوانی به عملکرد مدیر کل بنادر استان نیز صورت گرفته بود که عمدتا ناشی از عدم حضور همیشگی وی در محل خدمت اش بوده است.
توقف برنامه های توسعه ای بنادر استان طی دو سال گذشته و افول جایگاه بنادر استان در حوزه حمل و نقل دریایی کشور و همچنین انتصابات غیر منطقی نیروهای غیربومی و جهت دار از  جمله مهمترین انتقادات وارد به عملکرد مدیرکل بنادر استان می باشد که حضور وی در چنین جایگاهی علیرغم وجود نیروهای متخصص و تحصیلکرده بومی ، تحت حمایت فراوان استاندار سابق و معاونین وی  صورت گرفت .
شایان ذکر است شب گذشته دکتر شریعتی در جلسه ای در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در خصوص موضوعات مرتبط با پتروشیمی ها و حساسیت های ایجاد شده پس از حادثه آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی و بحث داغ عدم حضور مدیران در روز حادثه ، شرکت یافته بود.به نظر میرسدبازدید سرزده امروز صبح وی از دومین بندر بزرگ تجاری کشور که در همجواری منطقه ویژه پتروشیمی قرار دارد نیز در همین راستا بوده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس مدیران نخبه استانی درتهران بایکوت شده اند آقایان نجاتی خدابخشی
  • مهندس موسوی دکتر!!! اگه به اداره صنعت و تجارت ماهشهر سرزده بروید اشکتان در می آید وقتی نماینده عالی حاکمیت-در صنعت و تجارت-این چنین است انتظاردارید ...............
  • عدالت اخه چقدر کوچک فکر می کنید و الکی بحث مدیران غیر بومی را عمدا پیش میکشید!!!کی گفته مدیر باید بومی باشه؟ مدیران بومی مگر در استان داریم! آیا سنجش کردید که عملکرد بومی خوبه یا غیر بومی.از خدا بترسید و پیش داوری نکنید.
  • عدالت اخه چقدر کوچک فکر می کنید و الکی بحث مدیران غیر بومی را عمدا پیش میکشید!!!کی گفته مدیر باید بومی باشه؟ مدیران بومی مگر در استان نداریم! آیا سنجش کردید که عملکرد بومی خوبه یا غیر بومی.از خدا بترسید و پیش داوری نکنید.