شهردار اندیمشک:

طرح پاسداشت شهدای مدافع حرم در اندیمشک اجرا شد

خورنا – شهردار اندیمشک گفت: با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و مقاومت طرح پاسداشت شهدای مدافع حرم در اندیمشک اجرا شد.

محمد رضا پاپی در گفت و گو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: امسال و با هدف توسعه سلامت شهروندان بیش از ۱۰۰ مخزن حمل زباله به جهت تأمین نیاز بخش‌های مختلف شهری خریداری شده است.

وی افزود: با به کار گیری این مخازن حمل زباله، مخازن فرسوده گذشته با مخازن جدید تعویض و نیازهای شهری در این زمینه تا میزان قابل توجهی رفع خواهد شد.

شهردار اندیمشک عنوان کرد: هم چنین با پیگیری‌های صورت گرفته، طرح بهسازی معابر شهری اندیمشک در کوی ولایت انجام و این مناطق به صورت کامل آسفالت شد.

وی گفت: با اجرای این طرح، بیش از ۲۰ خیابان این منطقه آسفالت و نیاز کوی ولایت اندیمشک پس از سال‌ها گذشت زمان از زمان احداث از آسفالت تا میزان قابل توجهی رفع شده است.

پاپی بیان کرد: این طرح با همکاری بخش‌های مختلف شهری و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال، توسط شهرداری اندیمشک طراحی و در کمترین زمان ممکن، اجرا شده است.

وی افزود: هم چنین با هدف توسعه خدمات شهری و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار مقاومت، طرح پاسداشت شهدای مدافع حرم در این شهرستان، توسط شهرداری اندیمشک به اجرا رسیده است.

شهردار اندیمشک اظهار کرد: با اجرای این طرح، بلوار ۴۵ متری کوی قائم بخش مرکزی اندیمشک بهسازی و به نام دو شهید مدافع حرم اندیمشک، شهید مهدی نظری و شهید حاجیوند الیاسی، نام گذاری شده است.

وی گفت: با اجرای این طرح بلوار مذکور کاشی گذاری و رنگ آمیزی شده و هم چنین فضای سبز آن توسعه یافته است و ضمن زیبا سازی فضای شهری، نیاز شهروندان منطقه به دسترسی فضای سبز را تا میزان قابل توجهی، رفع کرده است.

پاپی بیان کرد: برای اجرای این طرح نیز توسط شهرداری اندیمشک بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

انتهای پیام/