نخستین دوره طرح ولایت استانی ویژه اصحاب رسانه برگزار می شود

خورنا – نشست هم اندیشی و ضیافت افطار حلقه‌های صالحین با حضور مسئولان رسانه‌های خوزستان، معاون سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) و مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در معاونت تربیت و آموزش سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان برگزار شد.

عادل نوروزیان در این نشست اظهار داشت: امسال از سوی سازمان مرکزی بسیج رسانه برای نخستین بار اجرای طرح ولایت استانی در خوزستان با ظرفیت ۱۵۰ نفر در نظر گرفته شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان افزود: امنیت در رسانه های نوین، جریان شناسی سیاسی، ویژگی های رسانه های انقلابی، اقتصاد مقاومتی و رسانه، اخلاق و رسانه و مباحث تخصصی رسانه ای از جمله محتوای پیشنهاد شده برای این دوره می باشند که برای اجرای آن در حال برنامه‌ریزی هستیم.

وی عنوان کرد: برگزیدگان طرح ولایت استانی بسیج رسانه که در ۲ روز برگزار می‌شود برای شرکت در طرح ولایت کشوری به تهران اعزام می‌شوند.

نوروزیان همچنین عنوان کرد: امسال برای نخستین بار کاروان اعضای بسیج رسانه در شهریور ماه به مشهد اعزام می‌شود. امیدواریم با رایزنی های صورت گرفته امکانات رفاهی که در اختیار بسیج و سپاه است بیش از پیش در اختیار قشر زحمت‌کش رسانه قرار بگیرد.

وی ضمن تشکر از همکاری رسانه‌های خوزستان با سازمان بسیج رسانه از فضای مثبت این رسانه‌ها و رویکرد آنان نسبت به همکاری با بسیج رسانه تقدیر کرد.