زنگ خطر برای وزنه برداری اندیمشک به صدا در آمد/ اندیمشک در مسابقات استانی هفتم شد

خورنا – تیم وزنه برداری اداره ورزش و جوانان اندیمشک در مسابقات هفته اول لیگ “یادواره شهدای وزنه‌برداری خوزستان” نتیجه ای بهتر از هفتمی در بین نه تیم شرکت کننده در این مسابقات کسب نکرد.

سید علیرضا قریشی اظهارکرد: ‌هفته اول لیگ “یادواره شهدای وزنه‌برداری خوزستان” روز جمعه یکم مردادماه در اهواز و به میزبانی باشگاه مناطق‌ نفت‌ خیز جنوب برگزار شد.

وی گفت: پیش از آغاز مسابقات نیز یک کلاس با عنوان آموزش استفاده از مکمل‌های پروتئینی و عوارض جانبی داروهای آنابولیک و استروئید برای وزنه‌برداران جوان و مربیان آن‌ها برگزار کردیم.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان بیان داشت: در این هفته از مسابقات ۶۰ ورزشکار در قالب ۹ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان هفته اول این پیکارها پس از قرار گرفتن ملی‌حفاری در رده نخست، تیم‌های نفت‌و‌گاز امیدیه و مناطق‌ نفت‌خیز جنوب به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

قریشی افزود: باشگاه پالایش نفت آبادان، اداره ورزش و جوانان شوشتر، باشگاه نفت و گاز گچساران، اداره ورزش و جوانان اندیمشک، اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان و اداره ورزش و جوانان بهبهان نیز به ترتیب در رده های چهارم تا نهم قرار گرفتند.

وی به نفرات برتر هر وزن اشاره و خاطرنشان کرد: در ‌دسته ۵۶ کیلوگرم ابوالفضل جمعه‌پور از باشگاه نفت و گاز امیدیه، در دسته ۶۲ کیلوگرم آرمان قربانی از اداره ورزش و جوانان شوشتر، در دسته ۶۹ کیلوگرم مهدی زائری از باشگاه نفت‌وگاز امیدیه، در دسته ۷۷ کیلوگرم محمدامین علیپور از باشگاه ملی‌حفاری، در دسته ۸۵ کیلوگرم مجتبی براتی از اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان، در دسته ۹۴ کیلوگرم سیدجلال قریشی از باشگاه ملی‌حفاری، در دسته ۱۰۵ کیلوگرم علیرضا دهقان از باشگاه نفت و گاز امیدیه و در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم آرمین قاسمی از باشگاه ملی‌حفاری به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند.