کسب ۳ مقام اول در جشنواره کشوری قرآن وعترت توسط دانش‌آموزان اندیمشکی

خورنا – مدیر اداره آموزش و پرورش اندیمشک از کسب ۳ مقام اول کشور توسط دانش‌آموزان این شهرستان در جشنواره کشوری قرآن و عترت دانش‌آموزی خبر داد.

محمد قلاوندی اظهار کرد: دانش‌آموزان این شهرستان توانستند در جشنواره کشوری قرآن و عترت دانش‌آموزان سراسر کشور در خراسان رضوی سه مقام اول را کسب کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان کوثر رحیمیان و فرشته میرعالی در رشته صحیفه‌سجادیه و نسرین مرادپور در رشته نهج البلاغه توانستند مقام اول کشوری این رشته‌ها را در جشنواره قرآنی دانش‌آموزی به خود اختصاص دهند.

مدیر اداره آموزش و پرورش اندیمشک اضافه کرد: سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن دانش آموزان سراسر کشور با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری و محوریت شعار سال ۱۳۹۵ از ۲۵ تیرماه و به مدت چهار روز در مشهد برگزار شده است.

قلاوندی یادآور شد: در این مسابقات یک‌هزار دانش آموز دختر و پسر از سراسر کشور در پنج رشته قرآنی با هم به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جاری در مجموع ۱۰۱ مقام استانی و کشوری در مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری توسط دانش آموزان این شهرستان کسب شده است.

این مسوول در ادامه افزود: از این تعداد مقام ۴۸ رتبه در مسابقات قرآنی و ۵۳ مقام در فرهنگی هنری کسب شده که نشان از تلاش مدیران،مربیان و معاونین پرورشی و آموزشی آموزشگاه‌های این شهرستان دارد.

وی در پایان بیان کرد: تلاش برای آشنا کردن بیش از پیش دانش‌آموزان با فرهنگ اسلامی و قرآنی و همچنین سیره عملی اهل بیت(ع) از جمله اولویت‌های آموزش و پرورش است.