طرح توسعه “خانه‌های قرآنی” در اندیمشک اجرا شد

خورنا – رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: با هدف توسعه و گسترش فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، طرح توسعه خانه‌های قرآنی در اندیمشک طراحی و به اجرا رسید.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حسینوند اظهار داشت: امسال و با هدف تقویت و رشد آموزه‌ها و فرهنگ قرآنی در شهرستان، طرح‌های متنوعی در اندیمشک طراحی و به اجرا می‌رسد.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها، جلسه روخوانی و روان خوانی قرآن کریم در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان اندیمشک بوده که تا پایان فصل تابستان در این مسجد اجرا و ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: یکی دیگر از طرح‌هایی که توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پیگیری و اجرا شده، طرح توسعه خانه‌های قرآنی در اندیمشک بوده که با هدف گسترش فرهنگ قرآنی و آموزه‌های اسلامی در این شهرستان به اجرا رسیده است.

وی گفت: با اجرای این طرح، ۲۵ خانه قرآنی در بخش‌های مختلف شهری اندیمشک احداث و ایجاد و تمام بخش‌های این شهرستان دارای خانه قرآن خواهند شد و نیاز شهروندان در این حوزه تا میزان قابل توجهی، رفع می‌شود.

حجت الاسلام و المسملین حسینوند بیان کرد: تا کنون بیش از ۸ مجوز برای احداث این خانه‌ها با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر بخش‌های شهری، صادر و ۱۷ مجوز دیگر نیز، پس از طی مراحل قانونی صادر می‌شود.

وی افزود: این خانه‌های روستایی در دو بخش شهری و روستایی احداث و با هدف گسترش و رشد آموزه‌های قرآنی و تربیت اسلامی و توسعه سیره اهل بیت (ع) فعالیت خود را در شهرستان آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/