بالاخره، اولین مدیر بومی صنعت پتروشیمی در بندرماهشهر منصوب میشود؟

خورنا – به زودی سیروس منشداوی اولین مدیر بومی صنعت پتروشیمی در بندرماهشهر منصوب میشود.

به گزارش خورنا، پس از انتقادهای فراوان از مدیران پروازی در پتروشیمی ماهشهر از سوی مقامات استانی و کشوری، احتمالا در چند روز آینده شاهد اولین تغییر در این حوزه خواهیم بود.

بر همین اساس، سیروس منشداوی عضو کنونی هیئت مدیره شرکت پتروشیمی کیمیا و رئیس امور حقوقی سابق پتروشیمی بندر امام، مطرح ترین گزینه برای مدیرعاملی یکی از پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر است.

بر اساس شواهد، این گزینه بومی مورد وثوق و تایید مسئولان کشوری، استانی و شهرستان قرار گرفته و در صورت وقوع این تغییر، وی به عنوان نخستین مدیرعامل بومی کار خود را آغاز خواهد کرد.

میتوان گفت که در صورت انجام چنین انتصابی، بالاخره پس از پس از چندین سال پیگیری های مسئولان سابق و فعلی استان و شهرستان به خصوص نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان به نتیجه رسیده و این امیدواری را ایجاد میکند که در مدیریت سایر شرکتهای پتروشیمی نیز از افراد بومی و مقیم شهرستان منصوب شوند.

گفتنی است سیروس منشداوی، رییس امور حقوقی پتروشیمی بندر امام، عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی کیمیا بندرامام، عضو کمیسیونهای معاملات و مدرس دانشگاه پیام نور در کارنامه خود دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • B اصلا این موضوع صحت ندارد که اولین مدیر بومی پتروشیمی. مدیر عامل پتروشیمی خوزستان ، مهندس احمد زاده خوزستانی هستند.
  • ناشناس باسلام-ان شاالله این انتصاب در جهت خواسته مردم صورت پذیرد. ایشان از معتمدین نظام هستند
  • عباس مسول محترم خورنا بهتر است در نگارش متن دقت بیشتری نمائید، چون هنوز چند روزی بیشتر از دستور العمل وزارت نفت در خصوص مدیران پروازی که ابلاغ گردیده نگذشته و کامنت های مردم حوزه به نماینده شجاع و توانمند شان جناب آقای دکتر علی گلمرادی به پاس پیگیری های مجدانه حکایت از چیزی دیگری دارد تا متن شما. البته فراموش نشود رسانه باید به گونه ای عمل نماید که باعث ریزش مخاطبان نشود. شک نکنید کلی گویی و یا عدم نام بردن از نماینده لایق جناب آقای دکتر علی گلمرادی که از طرف این خبرگزاری سابقه دارد. هیچ گونه تاثیری در اذهان عمومی نداشته و ندارد.
  • ناشناس سلام ، عزیزان همین الان هم خیلی از مدیران بومی هستند چرا سعی می کنیم چشم خود را بر توانمندیهای اثبات شده ببندیم حال اگر مدیر بومی خانواده خود را در خارج از منطقه سکونت داد غیربومی می شود؟
  • ناشناس مدیر عامل پتروشیمی کارون هم خوزستانی هستند
  • جوان الان مهندس احمدزاده در خوزستان مهندس صدیق زاده در کارون مهندس نشان راده در بسپاران و مهندس شهیدی درمنطقه ویژه خوزستانی هستند
  • احسان بیگدلی ان شاالله خداوند متعال این انتصاب خردمندانه و مسرت بخش را تحقق دهد.چرا که آقای منشداوی از معتمدین نظام و مردم و مسئولین هستند. وجا دارد از زحمات همه مسئولین بومی تقدیر به عمل آید و امید واریم راه و منش مردمداری در سایر مسئولین منطقه همچون آقای منشداوی گردد.