فرماندار بندرماهشهر: علت حادثه تیر اندازی شهرک طالقانی در دست بررسی است/ نامه ای دال بر اینکه مضروب رابط نماینده در شهرک طالقانی است، به دست ما نرسیده

عمار شعبانی| خورنا – فرماندار ماهشهر گفت:  علت حادثه تیر اندازی شهرک طالقانی توسط نیروی انتظامی در دست بررسی است.

منصور قمر، فرماندار شهرستان بندرماهشهر با اشاره به مجروح شدن یکی از شهروندان شهرک طالقانی با اصابت گلوله، در گفتگو با خورنا اظهار داشت: شب گذشته (چهارشنبه) حوالی کتابخانه عمومی شهرک طالقانی آقای نادر ریحانی مورد اصابت گلوله از ناحیه سینه قرار گرفت که در حال حاضر تحت مداوا است و حال عمومی وی رو به بهبود میباشد.

منصور قمر در ادامه با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: تا کنون هیچ نامه ای از سوی نماینده محترم حوزه آقای گلمرادی دال بر اینکه مضروب (آقای نادر ریحانی) به عنوان مسئول دفتر یا رابط نماینده در شهرک طالقانی است، به دست ما نرسیده است.

وی با اشاره به سخنرانی آقای گلمرادی در نماز جمعه شهرک طالقانی که چند هفته پیش برگزار شده بود، تصریح کرد: در حال حاضر آقای حیدری شهردار شهرک طالقانی مطابق اعلام آقای گلمرادی در نماز جمعه شهرک طالقانی به عنوان رابط ایشان جهت دریافت مکاتبات اهالی این شهرک و رابط آنها با مسئولین شهرستان معرفی گردیده است.

قمر ادامه داد: البته در خصوص آقای حیدری نیز ما نامه ای دریافت نکرده ایم و نماینده محترم اقای گلمرادی ایشان را به صورت شفاهی و در نماز جمعه معرفی کرده اند.