مدال آوری دو فرزند ورزشکار بندر امام خمینی(ره) در رقابت های جهانی ووشو

باقر گل فر- خورنا:

دو تن از فرزندان ورزشکار کارکنان منطقه ویژه اقتصادی بندری امام خمینی(ره)، در جریان مسابقات بین اللملی رشته ی رزمی ووشو، موفق به کسب مدال های طلا و نقره ی این رقابت ها شدند.

 سید رضا علوی نژاد و رضا باباخانی پس از اینکه توانایی و شایستگی های خود را در رقابت های داخل کشور به نمایش گذاشتند، موفق به راهیابی در رقابت های بین المللی رشته ی رزمی ووشو شده و پس از غلبه بر حریفان خود از کشورهای مختلف، مدال های طلا و نقره ی این رقابت ها را کسب کردند.

سیدرضا علوی نژاد در مسابقات بین المللی  رشته ی ووشو در کشور گرجستان ضمن کسب عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها مدال طلای آن را بر گردن آویخت.

همچنین رضا باباخانی نیز در رشته ووشوی تالو در فرم های نن گوئن و نندائو ضمن اجرای شایسته و زیبای  فرم های مذکور موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت ها و دو مدال نقره در این رقابت ها شد.وی همچنین کسب مقام نایب قهرمانی و دو مدال نقره را  نیز در مسابقات بین المللی هنگ کنگ  طی اردیبهشت ماه  سال جاری در سوابق خود دارد.

مهندس عبداللهی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندری امام خمینی(ره) به منظور تشویق و دلگرمی بخشیدن به این نوجوانان ورزشکار جهت ادامه ی این موفقیت ها، ضمن اهدای لوح سپاس به آنان، از والدین این نوجوانان ورزشکار به پاس ترغیب و تشویق آنان به ورزش و فعالیت های سالم و سازنده  تشکر نمود.