مراسم تجلیل از آتش نشانان حادثه پتروشیمی بوعلی سینا

باقر گل فر-خورنا:

مراسم تجلیل از آتش نشانان شرکت های پتروشیمی و سایر ادارات و سازمان های منطقه ماهشهر و بندرامام خمینی (ره) با حضور مهندس نژاد سلیم و به میزبانی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا درمحل تالار اندیشه شهرک بعثت عصر روز دوشنبه ۹۵/۴/۲۸برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا مراسم تجلیل از آتش نشانان شرکت های پتروشیمی و سایر ادارات و سازمان های منطقه ماهشهر و بندرامام خمینی (ره) با حضور مهندس نژاد سلیم و به میزبانی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا درمحل تالار اندیشه شهرک بعثت عصر روز دوشنبه  ۹۵/۴/۲۸برگزار شد .

در ابتدای این مراسم دکتر صاحب نسق مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و قدردانی از همه ی آتش نشانان حاضر در صحنه عملیات مجتمع بوعلی سینا ،اظهار امیدواری کرد  که با همت و تلاش زیاد به زودی شاهد باز تولید این مجتمع خواهیم بود . وی همچنین پیشنهاد کرد که هر ساله تاریخ ۹۵/۴/۱۹ مصادف با روز خاموش سازی آتش سهمگین مجتمع بوعلی سینا را به نام روز بدون حادثه در صنعت پتروشیمی بنامیم و در این روز از شرکتهایی که یکسال بدون حادثه را دارند تقدیر کنیم.

دکتر گلمرادی نماینده مجلس شورای اسلامی از ماهشهر که در این مراسم حضور داشت در سخنرانی خود درجمع آتش نشانان و میهمانان از تلاش های صورت گرفته درمهارآتش تقدیر و تشکر کرده  و تاکید کرد برای افزایش امکانات موجود در منطقه  مستعد حوادث مشابه، تلاش به عمل خواهد آمد  .

 در این مراسم مهندس نژادسلیم مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که از طرف هیات مدیره آن شرکت حضور داشت  ضمن تشکر از همه آتش نشانان فداکار بر درس آموزی و اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از تکرار اینگونه حوادث تاکید نمود  و  از آتش نشانان قهرمان تقدیر کرده و گفت :آرزوی من این بود که برای شکستن رکورد سال بدون حادثه در خدمت شما باشم . وی در پاسخ به نامه یکی از کارکنان پتروشیمی بوعلی سینا که دو روز از حقوق ماهیانه اش را برای بازسازی واحد آسیب دیده تقدیم کرده بود گفت: مطمئن باش این واحد را خواهیم ساخت. 

وی افزود :واحد پارازایلین بندرامام جایگزین این واحد خواهد شد و اضافه کرد شایسته است از تمامی کسانی که در این حوادث با فداکاری جان خود را از دست دادند نیز یادی کنیم .

مهندس نژاد سلیم گفت:  شهرام محمدی از جمله کسانی بود که در حادثه آتش سوزی پتروشیمی مارون با فداکاری و به خطر انداختن جان خود، جان تعداد زیادی از همکاران خود و کارگران محیط اطراف این ناحیه را نجات داد و بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد همچنین  همکارانی که در سال ۹۱ در پتروشیمی بندرامام در حادثه آتش سوزی  فوت شدند و  آتش نشان فداکار تهرانی ، و از تمام حاضران در جلسه خواست برای شادی روح آن عزیزان فاتحه بخوانند.

در پایان مراسم،  مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس  با اهدای لوح تقدیر و هدیه،  به نمایندگان ۲۲ واحد آتش نشانی، ادارات، شرکت ها و سازمان های منطقه ماهشهر و حاضر در عملیات اطفای حادثه آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا تقدیر بعمل آورد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *