شهردار بندرماهشهر: دقت، سرعت، شجاعت وعشق و ایثار از ویژگی های آتش نشانان فداکار

خورنا – شهردار بندرماهشهر گفت : دقت ،سرعت ، شجاعت وعشق وایثاراز ویژه گی های آتش نشانان فداکار در مقابله با آتش سوزی اخیر پتروشیمی بوعلی سینا بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربندرماهشهر: مهندس غلامحسین کمایی شهرداربندرماهشهر درحاشیه مراسم تجلیل از آتش نشانان فداکارگفت: آتش‌نشانان مظلوم‌ترین و فداکارترین خادمانی هستند که برای خدمت به جامعه و حفظ جان ومال مردم خود را به آب وآتش می زنندو بعضا دراین راه جان خود را نیز فدا می کنند .

شهرداربندرماهشهربابیان اینکه آتش‌نشان در هر حادثه‌ای جان خود را در دست گرفته و با فداکاری در تلاش است تا امنیت جانی شهروندان را حفظ کند افزود: آتش نشانان فرشته های نجاتی هستند که در لحظات سخت حوادث دل به آتش می زنند وبا ایثار واز خودگذشتگی به کمک هم نوعانشان می شتابند.

وی باتجلیل از همه مدیران و دست اندرکاران بویژه آتش نشانان شجاع و جانبرکف در فرونشاندن آتش پتروشیمی بوعلی سینا بیان داشت: حقیقتاتجلیل ازاین انسانهای فداکار کار صعب ودشواری است اما بنده وظیفه خود می دانم مجددا از تک تک این عزیزان صمیمانه تشکرو قدردانی نمایم .

شهرداربندرماهشهر در پاسخ به سوالی مبنی براینکه عملکرد مامورین آتش نشانی شهرداری رادرمقابله با این حادثه چگونه ارزیابی می کنید، گفت : آتش نشانان شهرداری از همان لحظه وقوع حادثه در محل حاضر ودرکنار سایر مامورین فداکار آتش نشانی از دیگر شهرداری ها وسازمانها به انجام وظیفه مشغول شدند و بنده شاهد بودم بارها از طریق ستاد فرماندهی آتش نشانی شهرداری به عزیزان مستقر درمحل حادثه بی سیم می شد و برای حضور درمحل اعلام آمادگی می شد که این نشان از عشق وایثار وفداکاری آنان بود.

مهندس کمایی عملکرد آتش نشانان شهرداری را در مواجهه با هر نوع آتش سوزی مثبت ارزیابی کرد و باتشکر از آنان افزود: برای یک مامور آتش نشانی شهرداری هرلحظه یک جرقه خواهد بود واین افراد درهمه حال آمادگی هرگونه فداکاری و ایثارگری رادارندوبرایشان فرقی نمی کند که این جرقه در شهر اتفاق افتاده یادرجاده ویا درپتروشیمی ،هدف فقط خدمتگزاری است که این آمادگی وعشق وعلاقه برای بنده بعنوان شهرداربسیار حائز اهمیت وجای سپاسگزاری است .

ایشان از برگزار کنندگان این مراسم نیز تشکر کرد وبرای همه آتش نشانان کشور بویژه آتش نشانان قهرمان و گمنام شهرستان بندرماهشهر آرزوی سلامتی وتندرستی وموفقیت نمود.