استخر کارون اهواز به بهره‌برداری رسید

خورنا:به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، باحضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، فرج‌الله خبیر معاون استاندار، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده امام جمعه موقت اهواز، فرامرز کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، حسین‌عیسی‌زاده دریس رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی استخر کارون اهواز به بهره‌برداری رسید.

این استخر در سال ۸۷ در زمینی با مساحت یک‌ هزار و ۷۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان کلنگ زده شد و امروز با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

این استخر روزانه می‌تواند پذیرای شناگران شهرستان و میزبانی‌های استانی و کشوری باشد.

حسین عیسی‌زاده ریس هیات شنای ایت استان در حاشیه افتتاح استخر کارون اهواز اظهار کرد: امروز پس از ۱۰ سال رکود، شاهد تحرک، پویایی و تحول در ورزش‌های آبی استان خوزستان هستیم.

وی ادامه داد: افتخارآفرینی تیم‌های واترپلو، مدال‌آوری و رکوردزنی شناگران، احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف آبی و … همه نشانه برنامه‌ریزی مدون و تحرک و پویایی هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان خوزستان است.

رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان خوزستان خاطرنشان کرد: این هیأت با تمام توان و قدرت برنامه‌ریزی‌های مدون خود را ادامه خواهد داد و بدون تردید روزهای طلایی در انتظار ورزش‌های آبی این استان خواهد بود.

عیسی‌زاده دریس با تقدیر از حمایت‌های استاندار خوزستان، گفت: جا دارد از حمایت تمام قد استاندار خوزستان از این هیأت صمیمانه تشکر و قدردانی کنم، به فضل الهی و به پشتوانه همین حمایت‌ها شاهد بازگشت خوزستان به روزهای اوج و طلایی خود در ورزش‌های آبی کشور خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *