تجلیل از مردان اطفاء حریق بزرگترین تاور خاورمیانه در بندرماهشهر

عمار شعبانی-خورنا: مراسم قدردانی از آتش نشانان در سالن اندیشه شهرک بعثت پتروشیمی بندرامام به دعوت از شرکت بوعلی سینا برگزارشد.

به گزارش خبرنگارخورنا این مراسم با خیرمقدم مدیر عامل پتروشیمی بوعلی سینا شروع شد وبا اهداء لوح تقدیر به آتش نشانان به پایان رسید.

در این مراسم مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس، فرماندار شهرستان بندر ماهشهر، نماینده مردم حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی و دیگر مدیران صنایع پتروشیمی و محلی حضور داشتند.

محمدرضا صاحب نسق مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در این آیین با قدردانی از آتش نشانان حاضر در صحنه عملیات پتروشیمی بوعلی سینا، گفت: انشالله با همت و تلاش متخصصان، بزودی تولیدات محصولات مجتمع از سر گرفته می شود.

عادل نژاد سلیم مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس  در ادامه مراسم پس از قدردانی از فداکاری های آتش نشانان در این حادثه پتروشیمی بوعلی سینا خاطرنشان کرد: باید با اندیشیدن تدابیری از تکرار این حوادث جلوگیری کنیم و دیگر شاهد بحران و حادثه ای نباشیم.

علی گلمرادی در سخنرانی خود ضمن تشکر از زحمات آتش نشانان با غیرت منطقه بیان داشت: برای مردم این منطقه که در کانون حوادث زندگی می کنند،  احداث بیمارستان سوختگی حداقل کاری هست که میتوان انجام داد.

در پایان مراسم نیز نماینده مردم حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی ، ضرورت توجه به مشکلات معیشتی و امنیت شغلی آتش نشانان را یادآور شد و اظهار کرد: امنیت شغلی و معیشت آتش نشانان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و نباید به گونه ای باشد که این قشر زحمت کش جامعه دغدغه ای در این خصوص داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس ضمن خدا قوت به آتش نشان ها ، در صحنه حادثه دلاور مردانی بودند که آتش نشان نبودند اما تلاششان و استمرار آن کمتر از آتش نشانان نبود و صد افسوس که نامی از این عزیزان نیست خوشا به سعادتتان که کار شما با گمنامی خدایی باقی ماند. مردانی که در لحظه فرار دیگران ماندند و می دانستند که با اهدا جان می توانند جان هایی را نجات دهند و از خسارت به ثروت ملی بکاهند. دست شما دلیر مردان گمنام را می بوسم.