آغاز احداث پارکینگ وسایط نقلیه سنگین در رامهرمز

فرشیدفرجی /خورنارئیس انجمن صنفی کامیون داران و رانندگان وسایط نقلیه سنگین رامهرمز از آغاز احداث پارکینگ در بیرون از شهر خبر داد.

به گزارش خورنا احمد ممبینی  در گفت‌و‌گو با خبرنگار رامپرس در رامهرمز اظهار کرد: با توجه به ساماندهی عدم پارک خودروهای سنگین در سطح شهر، از سال‌ها پیش تاکنون درگیر تأمین قطعه زمینی برای ایجاد پارکینگ در بیرون از شهر هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر این شهرستان دارای ۷۰۰ دستگاه کامیون و تریلر است که برخی از آنها متأسفانه از سطح شهر عبور و مرور و پارک می‌کنند.

رئیس انجمن صنفی کامیون داران و رانندگان رامهرمز تصریح کرد: در حال حاضر زمینی در حاشیه کوه در مسیر جاده رامهرمز به نمره یک در اختیار این انجمن گذاشته‌اند تا پس از آماده‌سازی از آن برای پارکینگ استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به نامناسب بودن موقعیت زمین، باید کوه را بتراشیم که هزینه زیادی بر انجمن تحمیل خواهد شد.

ممبینی همچنین گفت: ایجاد پارکینگ فقط تسطیح یک مکان نیست بلکه باید در کنار آن تمام خدمات از جمله مکانیک، رستوران، نمازخانه و تاکسی‌سرویس دایر شود تا بخشی از مشکلات رانندگان نیز حل شود تا خودروهایشان را وارد شهر نکنند.

وی در پایان ضمن درخواست از نماینده مردم در مجلس برای همکاری در این رابطه گفت: کار ایجاد پارکینگ را آغاز کرده‌ایم اما با مشکلات متعددی روبه‌رو هستیم که امیدواریم نماینده و سایر مسؤولان شهرستان ما را یاری دهند تا با ایجاد این پارکینگ بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *