اعزام مسئول کمیته آموزش دوومیدانی به ریو به جای مربی ورزشکاران؟!

خورنا:به نقل ازخبرگزاری فارس، کمیته ملی المپیک ۵ سهمیه همراه و مربی را برای حضور د ر المپیک به فدراسیون دوومیدانی داده است و در حالی که ورزشکاران اعتراض زیادی به اعزام نشدن مربیان خود دارند، این فدراسیون تصمیم به اعزام مسئول کمیته آموزش به المپیک ۲۰۱۶ ریو گرفته است؛ اعزامی که از همین حالا واکنش دوومیدانی کاران را در پی داشته است.

دوومیدانی کاران در این باره عنوان می‌کنند، مربیان ما همیشه در اردوها همراه ما بوده‌اند و موقع اعزام که می‌شود، نام آنها خط می‌خورد.

همین چند روز پیش پیمان رجبی، همسر و مربی لیلا رجبی در صحبت‌هایی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده بود و گفته بود و گفته بود من حتی برای اندازه گیری کت و شلوار هم به کمیته ملی المپیک رفتم، اما بعدا فهمیدم نامم در لیست اعزامی نیست.

گفته می‌شود دو دونده سرعتی کشورمان یعنی حسن تفتیان و رضا قاسمی با دو مربی اختصاصی خود به ریو می‌روند و کیم بوخونسف هم مربی حدادی در برزیل خواهد بود.

اینکه چطور می‌شود فدراسیون دوومیدانی دو مربی سرعت را برای دو دونده انتخاب کرده، نکته قابل توجهی است و به نظر می‌رسد، این اعزام‌ها با وجود دوومیدانی کاران دیگر، منطقی به نطر نمی‌رسد.

لیلا رجبی و محمد ارزنده در حالی دومین المپیک خود را تجربه خواهند کرد که در دوره قبل نیز مربی در کنارشان نبود و امسال نیز همان داستان برایشان در حال تکرار شدن است.

کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی هم در این باره تنها به این جمله بسنده کرد که اعزام‌ مربیان و همراهان از اختیارات فدراسیون دوومیدانی است، اما در مورد اینکه چطور می‌شود رئیس کمیته آموزش به جای مربی ورزشکار اعزام می‌شود، پاسخی نداد!

به گزارش فارس، در دوره گذشته نیز ورزشکاران در مورد اعزام نشدن مربیان‌شان اعتراض زیادی داشتند و این در حالی بود که شخصی از فدراسیون اعزام شده بود که عملا کار خاصی در آنجا داشت!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *