بازدید شهردار و رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر از طرح های مختلف عمرانی و فرهنگی شهرک طالقانی

خورنا – به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربندرماهشهر:صبح امروز مهندس کمایی شهردار ومهندس نظارات رییس شورای اسلامی شهر از طرح های عمرانی ،خدماتی وفرهنگی شهرک آیت الله طالقانی بازدید و از نزدیک با روند کاری و فعالیت‌های شهرداری آشنا شد.

در این بازدید که حضرت حجت الاسلام والمسلمین هاشمی امام جمعه محترم شهرک آیت الله طالقانی نیز حضورداشتند طرح های مختلف شهرداری دراین شهرک مورد بازدید قرارگرفت درحاشیه این بازدید امام جمعه شهرک طالقانی ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده و برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا درشهرک آیت الله طالقانی ، اظهارداشت: عمران و آبادانی شهرها به آبادانی دین و دنیای مردم کمک می‌کند و سبب ایجاد روحیه نشاط و شادابی می‌شود.
حجت الاسلام هاشمی خاطر نشان کرد: تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی در دوره جدید قابل تحسین است و سبب افزایش امید و دلگرمی در شهروندان شده است.
وی افزود: انتظار می‌رود همین تفاهم، تعامل و همدلی در شهرداری و شورای شهر برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر تداوم داشته باشد و مردم ولایی شهرک طالقانی شاهد پیشرفت، آبادانی و ارتقای خدمات شهری دراین شهرک باشند.
ایشان برلزوم توجه بیشتر شهرداری به نقاط محروم شهرک وهمچنین مسائل فرهنگی وهمچنین توجه بیشتربه تنها کتابخانه این شهرک تاکید کرد.
درادامه این بازدیدمهندس کمایی شهرداربندرماهشهر نیز نقش روحانیت معزز بویژه روحانی فرهیخته و امام جمعه معزز شهرک آیت الله طالقانی را درمسائل مختلف شهری در شهرک طالقانی برجسته دانست وافزود مجموعه شهرداری وشورای اسلامی شهر همواره رهنمودهای امام جمعه محترم را نصب العین کارهای خود قرارداده اند.
شهردار بندرماهشهر بابیان اینکه خدمت به مردم را بالاترین وظیفه خود می دانندافزود: خوشبختانه بستر دستیابی به این فضیلت یعنی خدمت صادقانه وبی ادعا درمجموعه شهرداری به جهت تعدد وتنوع وظایف بیش از سایر دستگاههای خدمات رسان فراهم است .
مهندس کمایی تصریح کرد: ما معتقدیم و به این باور رسیده ایم که خروجی خدمات شهرداری باید منتهی به رضایتمندی شهروندان شود وحقیقتا حرکت در راستای رضایتمندی مردم را منشور خدمتی خود دانسته ایم.
وی خاطرنشان کرد الحمدالله کارهای بسیار خوبی در دوره چهارم شورا بوسیله شهرداری در این شهرک صورت گرفته وامیدواریم با درایت اعضای محترم شورا وحمایت های امام جمعه محترم وهمکاری بسیار خوب شهروندان شریف و مومن شهرک طالقانی روز به روز شاهد پیشرفت این طرح ها دراین شهرک باشیم واین نوید را به مردم خوب ومومن این شهرک می دهم که از هیچ کوششی در این رابطه دریغ نخواهیم نمود .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • البوغبیش با سلام خدمت شهردار محترم و خبر نگار محترم خورنا به اطلاع می رساند که کدام پروژه فرهنگی در شهرک در حال انجام می باشد که ما اهالی شهرک طالقانی از آن اطلاع نداریم و یا این خبر فقط جنبه بزرگ نمایی شهردار داره تا الان هیچ گونه پروژه فرهنگی و عمرانی در شهرک انجام نشده خواهشمند است از انتشار اخبار بیهوده و خالی از لطف در این خبرگزاری جلو گیری نمایید شهردار اگه راست میگه و بازدید کرده اطلاع بده کدام پروژه و کجا بوده است .