ادای احترام ماموران آتش نشانی شهرداری بندرماهشهر به شهید فداکار علی قانع

خورنا – به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بندرماهشهر ،ساعت ۹ صبح امروز همزمان با شروع مراسم تشییع پیکر مطهر آتش نشان شهید علی قانع درتهران ، مامورین آتش نشانی شهرداری بندرماهشهرنیز با بدست داشتن بنر تسلیت شهادت این شهید گرانقدر وبه صدا درآوردن آژیر آتش نشانی به مقام شامخ این شهید فداکار ادای احترام وبا خانواده ایشان ابراز همدردی نمودند. دراین مراسم که چند تن از اعضای هیئت مدیره سازمان نیز حضورداشتند ، بهروز محسنی مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بندرماهشهر طی سخنان کوتاهی بر نقش آفرینی وایثاراین شهید والامقام وسایر شهیدان فداکار آتش نشانی در مواجهه با حوادث گوناگون در کشور تاکید کرد وافزود: شهدا از گرانبهاترین سرمایه های ایران اسلامی و اسوه ایثار و فداکاری هستند که در برابر حفظ جان و مال مردم و پاسداری از کیان این سرزمین از جان و مال خود گذشتند.
بهروز محسنی ادامه داد: عزت و سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون همین شهیدان والامقام و خانواده های آنان است که عزیزان خود را به خاطر عزت این سرزمین فدا کردند.
وی اظهار داشت: آتش نشانی شغل شریف و ارزشمندی است که با فداکاری و از خودگذشتگی و ایثار عجین شده است و بی شک خدمات این عزیزان در لحظات حساس حوادث، هرگز از یاد و خاطره نجات یافتگان از حوادث زدوده نخواهد شد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی ضمن اشاره به ایثار وفداکاری این شهید والامقام به نقش خطیر آتش نشانان و جایگاه آنها در پیشگیری از وقوع حوادث مختلف و خدمت به مردم افزود: آتش نشانان نیز باید درس ایثار و فداکارای را از این شهدای گرانقدر بیاموزند و در راه خدمت رسانی به مردم از خود گذشتگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی عنوان کرد: عزت امروز ایران ثمره خون شهداست و ما باید حرمت و عزت این جان برکفان را حفظ کرده و یاد و خاطره آنان را در فضای جامعه زنده نگه داریم.