شهردار اندیمشک در گفت‌وگو با خورنا: معابر کوی ولایت اندیمشک بهسازی شد

احداث مخزن ۶۰۰ تنی قیر کارخانه آسفالت شهرداری اندیمشک

خورنا – محمد رضا پاپی در گفت و گو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: پروژه بهسازی و آسفالت ۱۴ خیابان اصلی کوی ولایت این شهر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری مرکزی و به کار بردن ۴۰ هزار متر مربع آسفالت در حال انجام است.

وی افزود: اجرای این پروژه به درخواست شهروندان و در راستای روان‌سازی ترافیک، سهولت تردد شهروندان و همچنین وسایل نقیله و به همت حوزه معاونت فنی و عمرانی این شهرداری انجام می‌گیرد.

شهردار اندیمشک اظهار کرد: علی رغم مشکلات متعدد مالی برای شهرداری اندیمشک و نبود منابع مالی پایدار تا کنون خدمات خوبی در حوزه خدمات شهری برای شهروندان طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها، رفع مشکلات و نوسازی و بهسازی کارخانه آسفالت شهرداری اندیمشک بوده که علاوه بر کاهش هزینه‌های اجرای طرح‌های عمرانی و رفع نیازهای شهروندان در سرعت اجرای طرح‌های عمرانی بسیار مؤثر است.

شهردار اندیمشک عنوان کرد: هم چنین با پیگیری‌های صورت گرفته و متناسب با نیاز شهرستان، مخزن ۶۰۰ تنی قیر کارخانه آسفالت شهرداری اندیمشک احداث و نصب شد.

وی گفت: این مخزن، هیدرولیکی بوده و در تأمین و رفع نیاز شهرداری اندیمشک به تولید و ذخیره آسفالت مورد نیاز بسیار مؤثر خواهد بود و زمینه اجرای هر چه بهتر طرح‌های عمرانی را در شهرستان فراهم می‌کند.

پاپی بیان کرد: احداث و نصب مخزن هیدرولیکی کارخانه آسفالت شهرداری اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و پانصد هزار ریال طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: مخزن قبلی ذخیره آسفالت شهرداری اندیمشک، تنها ظرفیت نگهداری ۴۰ تن آسفالت را داشت که با احداث این مخزن جدید، ظرفیت نگهداری آسفالت شهرداری به بیش از ۱۵ برابر گذشته رسید و رشدی بیش از ۱۵۰۰ درصد در نگهداری و ذخیره آسفالت خواهیم داشت.

شهردار اندیمشک اظهار کرد: نصب مخزن ذخیره هیدرولیکی کارخانه سیمان شهرداری اندیمشک در محوطه این مجتمع تولیدی، طراحی و به اجرا رسیده است.

وی گفت: هم چنین تا کنون بهسازی معابر شهری اندیمشک با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان اجرا و بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع در اندیمشک لکه گیری و آسفالت شده است.

پاپی عنوان کرد: تمام آسفالت مورد نیاز طرح بهسازی معابر شهری اندیمشک در کارخانه آسفالت شهرداری این شهرستان، تولید و توسط اکیپ‌های شهرداری به مرحله اجرا رسیده‌اند و تا کنون برای اجرای طرح بهسازی معابر شهری اندیمشک بیش از ۲ هزار تن قیر از بودجه جاری شهرداری اندیمشک خریداری و برای آسفالت معابر مختلف شهری به کار گرفته شده است.

شهردار اندیمشک اضافه کرد: با توجه به مشکلات مالی فراوان این شهرداری از نظر اعتبارات اما روند خدمات‌رسانی به شهروندان و همچنین انجام کارهای عمرانی از سوی این شهرداری متوقف نشده است.

پاپی یادآور شد: حل مشکلات و به‌ویژه بدهی‌های این شهرداری مستلزم همکاری همکاری و همیاری مسؤولان استانی و وزارت کشور است که امیدوارم با نگاه ویژه آنان بتوانیم این مشکلات را حدود زیادی مرتفع کنیم.

انتهای پیام/