وزنه‌بردار ملی پوش کشورمان در گفت‌وگو با خورنا:

در مسابقات المپیک با تصمیم تیم پزشکی شرکت نمی‌کنم/خانواده وزنه‌ برداری در خوزستان نقد پذیر باشند

خورنا – وزنه‌بردار ملی پوش گفت: با توجه به مصدومیت به وجود آمده، امکان حضور در رقابت‌های المپیک وجود ندارد.

نواب نصیر شلال در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: ایجاد یک فضای نقد و استفاده از ظرفیت موجود، خانواده وزنه برداری استان خوزستان و بهره گیری از نظرات کارشناسان در این حوزه، یک نیاز و ضرورت مهم است.

وی افزود: متاسفانه در طول مدت اخیر و در صورت بیان انتقاد، برخی دوستان با طرح مباحث شخصی و بیان مطالب خلاف واقع سعی در ایجاد یک فضای نامناسب را دارند، که این وضعیت بر خلاف نیازهای این رشته ورزشی برای حرکت در مسیر رشد خود است.

نائب قهرمان المپیک لندن با بیان اینکه، وزنه برداری در برخی از شهرستان‌های خوزستان، از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، عنوان کرد: در صورت انتقاد و بیان نیازهای وزنه برداری، برداشت شخصی و خلاف واقع از مباحث مطرح شده می‌شود، که این رویه صحیح نیست.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته اندیمشک با داشتن چندین قهرمان و ورزش کار در رده ملی، از پایگاه‌های اصلی وزنه برداری بوده است، گفت: باید پذیرای نقد و نظرات کارشناسان باشیم، چرا که در صورت عدم توجه به این مقوله، خانواده وزنه برداری استان، آسیب خواهد دید.

نصیر شلال بیان کرد: امسال و بر خلاف سال‌های گذشته و با توجه به عدم شرکت دو ورزشکار خوزستانی حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری، استان خوزستان در رقابت‌های المپیک امسال بدون نماینده خواهد بود.

وی افزود: استان خوزستان دارای ظرفیت گسترده در رشته ورزشی وزنه برداری است که در صورت توجه به ایجاد یک فضای نقد پذیر و توجه به نیازهای ورزشکاران و زمینه مورد نیاز این رشته ورزشی، شاهد کسب عناوین مختلف آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران این استان خواهیم بود.

عضو تیم ملی وزنه برداری ایران اظهار کرد: با توجه به مصدومیت به وجود آمده یک ماه پیش و با تصمیم کادر پزشکی و مربیان تیم ملی، امکان حضور در رقابت‌های المپیک وجود ندارد.

نصیر شلال عنوان کرد: تیم ملی ایران با تمام توان در رقابت‌های قهرمانی المپیک، شرکت و با توجه به ظرفیت موجود، امکان ثبت نتایج مناسب و کسب مدال‌های مختلف در وزن‌های حاضر در این رقابت‌ها، فراهم است.

انتهای پیام/