رامین اندیمشک قهرمان کیوکوشین کاراته استان خوزستان شد

خورنا – مسئول سبک شین‌کیوکوشین کاراته استان خوزستان گفت: باشگاه ورزشی رامین اندیمشک با کسب عناوین برتر قهرمان رقابت‌های شین‌کیوکوشین کاراته استان خوزستان شد.

رامین حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا در اندیمشک اظهار داشت: باشگاه ورزشی رامین اندیمشک با کسب عناوین برتر، قهرمان رقابت‌های شین‌کیوکوشین کاراته استان خوزستان شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها، بیش از یک صد ورزشکار در رده‌های مختلف سنی به مصاف حریفان رفتند که در پایان، تیم رامین اندیمشک با کسب ۱۲ مدال طلا ۹ مدال نقره و ۱۱ مدال برنز به عنوان قهرمان رقابت‌های استان خوزستان دست یافت.

مسئول سبک شین کیوکوشین کاراته استان خوزستان عنوان کرد: هم چنین تیم دال اندیمشک در این رقابت‌ها با کسب ۴ مدال طلا، ۱ مدال نقره، ۵ مدال برنز به عنوان دوم این رقابت‌ها و تیم شهرستان شوش با ۳ نقره و ۷ برنز به عنوان سوم رقابت‌ها دست یافت.

هم‌چنین وی گفت: رقابت‌های قهرمانی سبک شین کیوکوشین کاراته استان خوزستان به مدت یک روز و به میزبانی مجموعه ورزشی شهدای معلم شهرستان اندیمشک، برگزار شده است.

حاجی پور بیان کرد: مسابقات شین‌کیوکوشین کاراته قهرمانی استان خوزستان در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ سالان برگزار شد و پس از پایان رقابت‌ها از نفرات و تیم‌های برتر با اهدا جام مدال و لوح تقدیر دعوت به عمل آمد.

وی افزود: تمامی هزینه‌های این رقابت از جانب ورزشکاران و با همکاری باشگاه ورزشی رامین شهرستان اندیمشک و هیئت ورزشی کاراته استان خوزستان تهیه شده است.

مسئول سبک شین کیوکوشین کاراته استان خوزستان اظهار کرد: اندیمشک دارای ظرفیتی خاص در رشته ورزشی کیوکوشین کاراته بوده که در صورت توجه به این رشته ورزشی امکان رشد و پرورش قهرمان‌های وزن‌های مختلف در شهرستان بیش از گذشته فراهم می‌شود.

انتهای پیام/