قدردانی رییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر از اقدامات روابط عمومی شهرداری بندرماهشهر/ عکس

خورنا – مجاهد نظارات نقش روابط عمومی را در ارتباط موثر شهروندان و دستگاه های اداری و اجرایی مهم برشمرد و اظهار داشت: روابط عمومی ها با ارتقای نقش خود به نحو مطلوب می توانند دریچه ای نو و تاثیر گذار نسبت به هر دستگاهی در سطح کل جامعه بگشایند. عملکرد خوب روابط عمومی ها می تواند پل ارتباطی قوی بین مدیران و شهروندان باشد.
رییس شورای اسلامی شهر،درجمع کارکنان روابط عمومی، عصر حاضر را عصر ارتباطات برشمرد و بیان کرد: روابط عمومی ها نقش غیرقابل انکاری دارندو در آینده جامعه به دست همین عوامل ارتباطات رقم خواهد خورد. وی تصریح کرد ،همین موضوع اهمیت استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه را در مجموعه روابط عمومی ها دوچندان می کند و می تواند در روند کیفی عملکرد یک محموعه نقش بی بدیلی داشته باشد .
مهندس نظارات در این دیدار ضمن تقدیر وتشکر از زحمات کارکنان روابط عمومی شهرداری اقدامات ارزنده وتاثیر گذار روابط عمومی شهرداری بندرماهشهر درتعامل با دستگاههای اجرایی ونهادهای فرهنگی ، اجتماعی وهنری را مثبت ارزیابی و با تجلیل از زحمات صادقانه وتلاش های ارزنده مدیر روابط عمومی شهرداری که فردی متعهد ، کاردان وباتجربه درحرفه روابط عمومی می باشد افزود: طی یکسال گذشته تاکنون روابط عمومی شهرداری با نصب العین قراردادن قانون وشعار همدلی وهم زبانی فعالیت های قابل قبولی داشته که امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت این فعالیت هاباشیم .
رییس شورای اسلامی شهر با برشمردن ۴شاخص از مدیر روابط وهمکاران ایشان خواستند تا این شاخص هادر برنامه های آینده مورد توجه قرارگیرد.
ایشان اطلاع رسانی وتعامل با اصحاب رسانه وتسریع انجام فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی، تعامل با دستگاههای مختلف فرهنگی واجرایی ،آموزش وفرهنگ سازی را از شاخص های مهم برشمردن و براجرای موارد یادشده تاکید نمودند.

۴۲۵۷۳۰۲۳۵_۱۵۶۹۸ ۴۲۵۴۲۷۷۱۴_۷۲۸۲۲