در گفت و گو با خورنا:

عادل باوی: شهرداری بندرماهشهرنشاط وسرزندگی را به منازل شهروندان هدیه می دهد

آمنه محتشمی-خورنا:مسئول واحد فضای سبز شهرداری بندر ماهشهر گفت: شهرداری  با هدف ایجاد نشاط و سرزندگی به منازل شهروندان تاکنون بالغ بر۲ هزار اصله گل کاغذی  به مردم اهدا نموده و این روند ادامه دارد.

عادل باوی مسئول واحد فضای سبز شهرداری بندر ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار خورنا از اهدای ۲ هزار اصله گل کاغذی به شهروندان خبرداد و گفت: شهرداری بندر ماهشهر با هدف ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی به مردم تاکنون بیش از هزار۲ اصله گل کاغذی به منازل شهروندان هدیه داده که پس از کاشت توسط پرسنل شهرداری ، آموزش نحوه نگهداری از آن ها را نیز به خانواده ها داده می شود.

وی اضافه کرد: واحد فضای سبز شهرداری بندر ماهشهر و پرسنل شهرداری در طول دوره مراقبت از این اصله ها به شهروندان، با آ ن ها در تماس بوده و از روند رشد اصله های گل کاغذی مطلع خواهند بود. و در نهایت برای افرادی که در نگهداری آن ها بهتر عمل کرده اند با هدف ایجاد انگیزه مشارکت در حفظ و نگهداری،  جوایزی در نظر گرفته می شود.

عادل باوی با اشاره به اینکه نتیجه نهایی این اقدام زیبا سازی خیابان ها و معابر مناطق مختلف شهر خواهد بود گفت: این اقدام که تا به حال با استقبال زیادی از سوی شهروندان رو به رو بوده، علاوه بر بخشیدن نشاط و شادابی به منازل شهروندان، پس از گذشت زمان کافی و مجرد به رشد وهدایت درختان به سمت دیوارهای مشرف به خیابان ها،  زیبایی خیابان ها و معابر مناطق مختلف شهر را به همراه خوهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: از اسفند ماه  سال گذشته تا کنون، روزانه حدود ۵۰ خانواردر این رابطه  در مناطق فاز ۱، ۲ و ۴خدمت رسانی شده است.

مسئول واحد فضای سبز شهرداری بندر ماهشهر در پایان با بیان اینکه این اقدام و روند  به تدریج باعث ارتقای کمی و کیفی فضای سبز شهر خواهد شد، خاطرنشان کرد: این اقدام که با رویکرد آشنا کردن همگان با فرهنگ کاشت و حفظ فضای سبز همراه است در طول زمان موجب احساس مسئولیت بیشتر شهروندان در قبال حفظ فضای سبز ایجاد شده در سطح شهر و علاقه مندی آن ها درهمگام شدن با مسولان در زمینه صیانت از فضای سبز می شود.

ehda2ehda