افتتاح مرکز حوادث و فوریت های پزشکی در بندر امام خمینی(ره)

باقر گل فر -خورنا:مراسم افتتاحیه مرکز حوادث و فوریت های پزشکی ۱۱۵ در شهر بندرامام(ره) که در روز چهارشنبه مورخ ۲۳/۴/۹۵ برگزار گردید. که این مراسم با حضوردکتر قمر فرماندار محترم شهرستان ، دکتر میر خشتی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان ، دکتر قدری رئیس بهداشت و درمان شهرستان ، مهندس قنبری بخشدار محترم شهر بندرامام(ره) ، مهندس ادیبی رئیس شورای شهر و اعضاء شورا ، گروه خیرین بندرامام (ره) ، کلیه مردم شریف بندرامام برگزار گردید.

این مرکز در همجواری بیمارستان راه زینب(س) و توسط گروه خیرین بندرامام احداث گردید ، معرفی گروه خیرین بندرامام (ره) یکی از خیرین این گروه به خبرنکار خورناگفت: این خیرین توسط یک گروه در فضای مجازی باهم جمع شدند،این گروه متشکل از مردم و مسئولین شهری و مدیران منطقه می باشد. طبق توافقی که بین اعضای این گروه گرفته شده است. مبالغی روی هم جمع شوند و صرف کارهای خیر در این شهر شوند، که امروز اولین کار خیر این گروه در بخش درمان احداث مرکز حوادث و فوریت های پزشکی در بندرامام شدیم. خیر این گروه حتی حاضر نبودند نام ایشان و بقیه اعضاء را در رسانه عنوان کنیم.

ایشان عنوان کردند: ازمسئولین ادارات و ارگانهای شهری و مردم این شهر کمال تشکر و قدرانی می نمایم. که در مدت احداث این مرکز با خیرین همکاری نمودند، ساخت این مرکز حدود ۸ ماه از تیبرماه سال گذشته طی مراحل قانونی و گرقتن مجوزهای لازم به طول انجامید. که این پروژه بالغ بر ۱ میلیارد و چهارصد میلیون ریال هزینه شد.

دکتر قدری رئیس بهداشت و درمان شهرستان اظهار نمود:نقشه های احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی به بخشداری تخویل داده شده است و امیدواریم تا چند سال آینده شاهد افتتاح این بیمارستان در این شهر باشیم. در مورد اورژانس بیمارستان راه زینب(س) تحویل کلیه نقشه ها و حتی جانمایی اورژانس در بیمارستان ، به بخشداری صورت گرفته و انشالله تا مدتی دیگر این پروژه شروع خواهد شد.

مهندس قنبری بخشدار بندرامام(ره) بیان نمود:این مرکز با قوت خیرین این شهر و خارج از اعتبارات دولت احداث شده است دربین سخنرانی ایشان با توجه به حساسیت منطقه از دکتر میر خشتی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان درخواست یکدستگاه آمبولانس دیگر را به این مرکز اضافه نمایند. در مورد اورژانس بیمارستان راه زینب(س) ملبغ ۲ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است. کلیه نقشه ها تحویل و کارهای اولیه طراحی انجام شده نتایج به زودی اعلام می گردد و انشالله ظرف یک الی دو هفته آینده کلنگ زنی این پروژه زده خواهد شد.

دکتر قمر فرماندار شهرستان بیان نمودند:در مورد حادثه اخیر پتروشیمی بوعای سینا اشاره ای داشتند، تشکر و قدردانی از آتش نشانان منطقه ، ایشان اظهار کردند: طی صحبتی که با آقای دکتر شریعتی استاندار محترم و وزیر محترم نفت صورت گرفته مراسم با شکوهی به مناسبت قدردانی از آتش نشانان برگزار خواهیم کرد و طی هفته آینده با حضور مدیران ارشد پتروشیمی و استاندار محترم  در مورد نواقص منطقه جلساتی خواهیم داشت.که انشالله بر طرف خواهد شد. در ضمن از کلیه مردیم شریف شهرستان و حومه بخاطر صبر و شکیبایی و با دعا های خیر این مردم این حادثه به خیر گذشت تشکر و قدردانی می نمایم و درآخر ایشان بیان کردند، تشکیل همچین گروه هایی در فضای مجازی که باعث کارهای خیر می شوند که امیدوارم در این موراد شاهد گروه های زیادی باشیم.

در پایان تمامی مسئولین ازاین مرکز بازدید بعمل آوردند.

۲۰۱۶۰۷۱۳_۱۰۳۸۲۳۲۰۱۶۰۷۱۳_۱۰۰۱۰۸