مدیر عامل پتروشیمی فارابی تاکید کرد:

اجرای طرح توسعه ای پتروشیمی فارابی نوید بخش افق های روشنی برای منطقه و کشور

خورنا – مدیر عامل پتروشیمی فارابی گفت: پیاده‌سازی و اجرای طرح توسعه‌ای در این شرکت نویدبخش افق‌های بسیار روشنی در آینده نزدیک برای منطقه و کشور عزیزمان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی فارابی: پیرو اقدامات و پیگیری های صورت گرفته در راستای اجرای  هر چه سریع تر طرح توسعه ای پتروشیمی فارابی ،صبح دیروز امیرشقاقی، مدیرعامل محترم هلدینگ تاپیکو در محل مجتمع پتروشیمی فارابی در ماهشهر حضور پیدا کرد.

در این جلسه که به دعوت آقای مهندس سقایی، مدیرعامل پتروشیمی فارابی تشکیل شد، مذاکرات فشرده ای در خصوص اهمیت و لزوم آغاز هرچه سریع‌تر طرح توسعه‌ای این شرکت به عمل آمد.

در این نشست که با حضور کلیه مدیران مجتمع برگزارشده بود به کلیات انجام طرح توسعه‌ای مورد تأیید مدیرعامل محترم تاپیکو قرار گرفت و قول مساعد ایشان جهت همکاری همه‌جانبه برای راه‌اندازی و پیشبرد طرح جلب گردید.

در پایان جلسه نیز مهندس سقائی تاکید کرد: با توجه به قدمت و اعتبار برند فارابی و اهمیت امکانات و موقعیت استراتژیک آن در منطقه ویژه اقتصادی ، پیاده‌سازی و اجرای طرح توسعه‌ای در این شرکت قطع به‌یقین نویدبخش افق‌های بسیار روشنی در آینده نزدیک برای منطقه و کشور عزیزمان خواهد بود.

۲IMG_13333_714۳IMG_1364۴IMG_1417

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *