مدیرعامل سابق منطقه ویژه اقتصادی در نامه ای خطاب به وزیر نفت: به معیشت و امنیت شغلی کارکنان آتش نشانی صنعت توجه کنید

خورنا – علی یزدانی، از مدیران با تجربه صنعت پتروشیمی کشور و مدیرعامل سابق منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) در نامه ای به وزیر نفت، از وضعیت قراردادهای مدت موقت کارکنان صنایع پتروشیمی در ماهشهر انتقاد کرد.

جناب اقای مهندس زنگنه
وزیر محترم نفت
با سلام و خسته نباشید بابت مهار و خاموش کردن اتش سوزی عظیم مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا

اجازه میخواهم بعنوان مدیرعامل سابق سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و مدیر سابق بحران ان منطقه توجه جنابعالی را که از وزرای باسابقه و کاردان نظام میباشید به وضعیت شغلی نیروهای اتش نشانی که هم پا و همدوش شما در این سه روز جانفشانی کردند جلب نمایم.

این اتش نشان های فداکار و شجاع اکثرا از نیروهای قرارداد مدت موقت هستند که سالیان سال رسیدگی به وضعیت شغلی و معیشتی انان مورد بی توجهی قرار گرفته و با سختی و عدم امید به بهبود شرایط شغلی ، در واحدهای پر خطر صنعت در خط مقدم حوادث و سوانح مرگبار قرار دارند و تنها انتظاری که از جنابعالی و مدیران صنعت دارند توجه به معیشت و امنیت شغلی شان می باشد.

امید است همانطوریکه در پیام امروزتان از این همکاران شجاع و فداکار تقدیر و قدردانی نموده اید دستور فرمایید در مورد تبدیل وضعیت انان از قرارداد مدت موقت به وضعیت مناسب تر و هم چنین بهبود وضعیت حقوق و مزایا و…. دستورات لازم صادر فرمایید تا افتخار سه روز فداکاری و تلاش شبانه روزی انان در کنار وزیر محترم در دل ها و قلب های انان جاودانه گردد.

با احترام فراوان
علی یزدانی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس کارگرای بدبخت چی؟
  • سپیده هی شیروم علی یزدانی
  • بهمن ازحرف تاعمل فاصله بسیاراست جناب یزدانی لطفا پیگیری فرمایید.ماکه دیوارمان کوتاه است
  • ناشناس خورنا چرا کامنت منا سانسور کردی این هم شد رسانه من که توهین نکردم فقط گفتم چرا ان موقع که رئیس بودی کاری نکردی